2008年5月26日 星期一

馮三小姐的家檔 - 免費篇

上次去完永安大出血之後, 返黎上網睇其他準媽咪講, 先知原來我地買左果架Aprica 719 stroller 同埋 Aprica 餐椅/搖椅兩用high chair第一日減價已經賣晒現貨, 睇黎今年真係好多人生仔喎!!!!   前兩日我同事打比我, 報料話Sogo又大減價, Aprica仲8折添, 咁我就話返比佢知, 永安7折添呀!   結果我就無去到 Sogo, 而係佢去左永安!


呢位同事12月生完, 因為佢知我bb秋天出世, 而家要買長袖衫/厚衫會難d, 所以就比左d佢囝囝0既衫仔比我, 因為bb實在大得太快, 佢有好多衫仔都仲好新淨, 有d仲未著過添!  雖然佢個係囝囝, 但係無所謂啦, bb頭3個月都唔會成日出街, 男仔衫女仔著都無問題!  真係多謝呢位同事0既"捐助"!  話時話, 我同佢輪住放產假, 唔知老細會唔會比我地嚇親, 以後唔請女仔呢?? (事關老細一向性別歧視, 覺得呢行一定要請女仔!)


我最鍾意呢set Mickey Mouse, 有埋帽仔, 手襪仔同腳襪!



原來佢囝囝都有件粉紅色喎!



厚身長袖, 正!



呢4件仲厚, 可以12月著!



加埋之前買果幾件底衫仔, 包被, 同埋睡袋, 頭3個月0既衫仔應該夠啦!  各方好友如有"捐獻", 唔該要3-6個月長袖呀, thanks! 


唔洗錢0既仲有呢一大袋上產前講座送0既sample!!!


5 則留言:

  1. 嘩! 產前講座好多野送喎!
    如果狗狗講座都有咁多就發達喇!

    回覆刪除
  2. wa...你話如果儲埋儲埋d sample...唔知可唔可以買就好喇 !!!
    因為bb 野真係用得好快 !!

    回覆刪除
  3. 嘩,收穫豐富喎 ,參加多幾次講座,可以慳唔少呀

    回覆刪除
  4. 其實3-6個月都好快唔合身,我個仔宜家三個月,但著緊九個月大size。買衫時要買大自已BB一號的,如BB三個月,就買6-9。因為現今的BB已經長得快,再加埋尺碼太Fit,可能著唔到兩三次就唔(口岩)。

    回覆刪除
  5. 你就嚟要影低我將會俾你果兩袋紅白藍袋, 仲有米酒等....問你點影

    回覆刪除