2008年5月18日 星期日

Dr. Milky 正式畢業啦

Milky:  今日daddy mammy 淨係帶我出街, 無帶哥哥喎, 唔知去邊呢??????


Milky:  原來係黎呢個新開既寵物公園, 但係點解無得off leash玩0既???


(Milky媽:  阿囡, 今日咁熱, 我地仲要0係度等幾粒鐘等畢業典禮開始, 比你玩分分鐘中暑都有份呀!!!)



Milky:  又話係畢業典禮, 關開幕咩事呢?



Milky:  原來畢業典禮前0係公園既開幕典禮, 所以要我地早成兩粒幾鐘到, 做人肉狗肉佈景板!!!  好彩有位比mammy坐!



Milky:  我戴四方帽呀!!!!!!  經過一年多0既實習, 我終於成為正式既Dr. Pet啦!



Milky: 終於都等到佢換backdrop, 可以影返張畢業相啦!  今日除左我, 仲有labclub其他朋友仔一齊畢業呀!



Milky:  媽, 幫我整整頂帽帽條"鬚"先啦唔該!!!



Milky: 嘩, 好開心呀, 0係等到好悶既時候, 突然比我發現婆婆同姨姨黎左睇我畢業呀!!!!

5 則留言:

  1. 嘩好叻女喎....恭喜晒!!

    回覆刪除
  2. 恭喜晒prof. milky!!!

    回覆刪除
  3. 你話我係咪老痴,我唔記得同Milky影相呀

    回覆刪除
  4. 恭喜晒 !我以為考完試就已經成為dr pet.......原來係有實習期 !!

    回覆刪除
  5. 我個日咁岩帶odie同冰冰去個度玩,都估緊milky係唔係度,不過見唔到你地

    回覆刪除