2008年5月11日 星期日

開估@wk 16

星期一去左覆診, 已經差唔多16週, 醫生話一般要20週先做到結構檢查, 不過今次已經睇到大部份, 無兔唇, 有鼻樑骨(唐氏嘅機會好細), 主要器官都正常, 手指腳指齊全, 仲有......醫生話佢已經好肯定個性別啦!!!!  下次20週會做正式結構檢查, 希望一樣pass啦!


bb個頭仔, 輪廓似daddy定mammy呢?  你地估下係仔定女?



醫生話bb size好好, 唔太大又唔太細, 只要keep住媽咪唔好過肥就ok啦!  呢樣暫時無問題, 因為我都仲未食到好多嘢!


7 則留言:

  1. 我估係女~~~

    回覆刪除
  2. 生一個小朋友真係要擔心好多野....今次我估係仔...

    回覆刪除
  3. 要似你呀唔該
    要似你呀唔該
    要似你呀唔該

    回覆刪除
  4. 你點會過肥呀, 我擔心你太瘦就真!
    我估係...女!!!!

    回覆刪除
  5. um.... 我都估係女!
    因為leo生成一副外父相!

    回覆刪除
  6. 哈哈, 無錯, 佢係朱古力奶"細妹"呀! 好開心, 可以買好多kitty嘢比佢!

    回覆刪除
  7. 唉...估錯左添...不過唔緊要最緊要你哋開心...
    嘩..kitty超多野賣呀..

    回覆刪除