2008年5月29日 星期四

嗲???

大家識左朱古力奶咁耐, 如果講到嗲, 大家都一定會覺得Milky嗲d!  其實事情唔係大家諗咁0既.  Milky係嗲, 不過係lur人摸, 摸完佢就會走開, 同埋佢有時好獨立, 鍾意自己走到遠遠訓覺或者玩玩具.  相反, 平時粗粗魯魯0既CoCo, 由細到大都係一隻攝青鬼, 我地去到邊佢就跟到邊, 如果我入左廁所沖涼, 佢就會訓0係門口等到我出黎為止, 如果我坐係書房, 佢又會訓0係我張"登"側邊等, 如果我0係廚房呢, 佢又訓0係我腳邊等!  雖然有時都會覺得佢阻住晒, 但係佢呢種同人0既attachment, 同埋靜靜咁陪住你0既感覺, 其實真係好窩心架!   而CoCo最嗲0既時候,就係同我一齊訓果時啦, 佢上床訓從來都唔會踩到我, 只會靜靜咁訓0係我隔離, 仲要貼住我隻腳黎訓, 如果我訓開d, 佢又會貼埋d, 訓訓下仲會好嗲咁輕輕放個頭上我隻腳到訓添!  佢仲有樣0野乖, 就係佢只會放個頭上我隻腳, 而唔會壓住我隻腳以上0既地方, 例如肚, 所以而家就算我有左, 我都好放心同佢一齊訓晏覺!  當然, 夜晚佢就一定要出廳訓返自己張床啦!


見到阿囝呢個嗲樣, 連佢平時d曳0野都唔記得晒囉!



至於Milky呢, 佢唔enjoy同我地一齊訓床, 佢最鍾意就係訓床邊地下!



其實間房有其他位闊好多, 但係佢偏偏鍾意訓呢個咁窄0既位, 可能有安全感啦!  (mug而家我屋企好唔安全咩????)


5 則留言:

  1. 有時佢地跟住曬好似好阻住,但我又好鐘意Mui Mui 成日係我身邊喎 ,或者Milky覺得夾住黎訓,佢可以保持睡姿呢

    回覆刪除
  2. 我兩個就會平均d, 日頭或係廳時就qq做黐身膏藥, 我行到邊佢就跟到邊, 慌死我會突然消失咁. 到夜晚上床時bb又會好似coco咁掂住我下半身訓, 總之一定要挨住腰或大脾, 有時都比佢黐到幾熱架!

    回覆刪除
  3. hello,我地係新開張住家狗,有美容,貓狗糧 ,日常用品等,得閒入黎參觀下啦,Thank you

    回覆刪除
  4. 係呀....lego 都痴住架...不過我成日覺得佢訓係kitchen 唔係陪我...係睇下我有冇機會失手...d食物從天而降 !!

    回覆刪除