2008年7月2日 星期三

自製砵仔糕

我一直都好鐘意食中式糕點, 好似砵仔糕, 白糖糕...etc.   之前喺網上見到原來砵仔糕好易整, 襯今晚CoCo爸同同事出去食飯, 想整狗餅又發現屋企無燕麥片, 咁就一於試下整砵仔糕啦!


食譜:(約3個飯碗)其實用細個d嘅鍚紙模會好d, 不過屋企無, 所以用飯碗囉!!!


材料:粘米粉40g,澄麵粉35g,片糖120g,清水330ml,罐頭紅豆茸適量(我無落, 因為我唔鐘意食架)


做法:


(1) 將粘米粉、澄麵粉篩勻後,加入130ml清水拌勻成粉漿。


(2) 將清水200ml + 片糖煮溶。


(3) 將粉漿沖入(2)立即關火,並不斷攪拌成稀糊狀即可。


(4) 將粉漿注入已塗油的小碗內,放入紅豆茸(我無落),大火水滾後蒸12-15分鐘即成。


(5) 取出放涼即可。


註:  要留意器皿size同厚薄唔同, 要adjust下蒸嘅時間, 另外如果想食白色砵仔糕, 就用冰糖代替片糖


剛剛蒸好個樣:



脫左模個樣都ok喎......  如果正常加埋紅豆應該會仲靚!



個質地好好, 好挺身, 食落又唔會硬, 加上甜度都ok, 結論係...呢個食譜掂呀!!!


3 則留言:

  1. 砵仔糕我都鍾意食呀...但我要多豆呀..

    回覆刪除
  2. 好正! 好易整咁喎!

    回覆刪除
  3. 答少少先, 因為你段野好長呀....要消化下....
    首先, 通常, 小路出大路, 後面撞前面, cut 線仲踏住條線果個, 而引致意外, 都好易告得入
    其次, 即使無人受傷, 都可以被告不小心駕駛, 有人受傷既話, 係一定要報警!! 無人受傷就可以選擇唔報警!!
    既然亞小姐獅子開大口, 而co ba 又已經report 左去insurance, 我會覺得, 告咪告lor!!! 因為d人通常唔想攪大係唔想insurance 知, 影響到d NCB呀etc 咁!! cd 呢d, 就算認, 都唔會罰好多!! 賠俾亞小姐就預左, 但唔係佢叫賠100萬都要俾佢, 即使入左cd, 都唔係佢可以話賠幾多就幾多!!

    回覆刪除