2010年8月3日 星期二

告別playgroup

時間過得好快, 下星期Sheryl就要開始返nursery啦!


原來唔驚唔覺, 喺Tutor Time上playgroup已經上左成個學年!  而家終於要say goodbye啦~



相對維記playgroup, 媽咪真係好鍾意Tutor Time!  老師好pro, 做到真正的英普bilingual, 唔同維記playgroup中文老師唱歌會唱"小魚swim swim swim"! (OMG, 又中又英!).  而且每堂都有theme, 老師preparation好好, 有晒道具, 又有足夠嘅skill去吸引學生注意力!!!  奈何佢地嘅nursery真係太貴讀唔起, 而我地都唔打算行IS呢條路, 所以唯有告別呢間噤好嘅學校!!!!!



阿囡已經熟晒地頭, 自己走去玩唔理我~~~~



18個月果時已經識得自己爬上去唔洗我幫. (p.s.呢條梯好斜好高架!)



不過sir落黎好高速, 都係拖住安全d!



Art piece ~~~



Sheryl第一個及最愛的英文老師 Ms. Crystal ~ 



升左班之後嘅英文老師Mr. Glenn, Sheryl竟然肯比佢hug hug ~



超pro嘅國語老師Ms. Mei ~



好快就進入新階段啦, 媽咪真係有d唔捨得你大得噤快, 希望你都一樣噤鍾意新學校, 媽咪更加希望你會覺得學習係有趣嘅, 千其唔好覺得係壓力就好啦!!!!


3 則留言:

  1. 我都想上多多架...不過諗過我同老師溝通唔到..同太金啦...放棄...

    回覆刪除
  2. 係呀...我見佢有d暑期課程好似幾好玩...儲定錢...等下年試下啦!!thx!!!

    回覆刪除
  3. 原來些路上多多playgroup,不過聽講都幾貴,是否真係物有所值 ?
    即係5洗上victoria playgroup都有機入v 記 pre-nursery ?

    回覆刪除