2010年8月3日 星期二

Sheryl的第一套辦家家酒

一直都好想買套辦家家酒比Sheryl, 當然都係因為圓自己小時候嘅夢, 我諗大部份女仔細個都鍾意玩辦家家酒, 就算唔鍾意玩都一定鍾意靚嘢!


留意到日本Mother Garden嘅木製辦家家酒, 不過香港賣成~$1600, 真係唔捨得.  直到搵到廠家嘅原單貨尾, 連埋運費大約$900.  講真個價錢都唔係平, 不過已經平正價差唔多一半, 所以終於都忍唔住!!!


送到黎, 淨係個盒我都已經覺得好靚~~~



原單貨尾, 同喺日本買無分別!



一打開見到Mother Garden招牌粉紅色, 已經好興奮~~~



配件獨立用泡泡裝包住~~~



Set好之後真係十級興奮!  d士多碑梨制真係扭得架, 仲有click click聲架!



salt and pepper果d樽搖係有聲架!



水龍頭真係扭得~~



soft pink and white 靚爆!



阿囡一玩就掟左個洗手盤落地, 心痛死我..............



喺我高度supervise之下, 阿囡先玩得斯文d...........



加埋條圍裙真係...............super KAWAII ~~~~~



我已經吩咐左工人姐姐幫我好好睇實Sheryl玩, 唔好比佢掟爛呀~~~~~


 

4 則留言:

  1. 超值呀...唔知皓b鍾唔鍾意煮飯仔呢??kaka

    回覆刪除
  2. 好靚呀 ! 你喺邊度買架 ?

    回覆刪除
  3. HiHi~
    我都想買套俾我家姐個女啊, 但我未試過喺淘寶網買野, 請問係點樣訂同點樣俾錢 ?
    送貨大約要幾多日 ?
    thx thx so much

    回覆刪除
  4. thx thx so much ~
    請問用visa 既話銀行會唔會有 extra charges ?
    我本身有 pay pal, 同支付寶係咪唔同架 ?
    唔好意思呀, 我太多疑問
    thx thx a lot ~

    回覆刪除