2010年8月10日 星期二

返學生涯開始!

過去大半年, 一直為Sheryl找Nursery的問題煩惱, 因為Sheryl係"細囡" (即同年8月後出世), 好多幼稚園都唔prefer"細b"!  當然, 如果我係全職媽媽,我會考慮乾脆出年比佢直接讀K1, 呢年可以返住playgroup先.不過可惜我要返工,要將照顧Sheryl呢件重任假手於人,而Sheryl過左15個月之後,照顧佢唔係淨係食,痌,瞓,仲有"教"! 而"教”呢樣嘢如果交比工人姐姐同嫲嫲,後果...可以話係不堪設想! 我唔係指知識嘅教導,而係自理能力同脾氣嘅控制.


所以雖然我知道噤細個返學好易病,同埋初時返學要比較長嘅適應期(即係發癲期),我都希望佢可以返兩歲nursery.

 

之前一直為返下晝班而擔心,始終Sheryl開學時都只係得1歲10個月,午睡對佢黎講真係幾緊要,所以daddy喺申請左轉上晝班之後,一直都keep住同校長交涉,校長話今年人數好多,雖然我地交信交得早,轉上晝班條隊我地排第一, 不過根據往年經驗,開學前最多都係得一個轉到,甚至無人轉到! 一路等到7月尾都無消息,我地都打定輸數,點知8月頭竟然收到信可以轉上晝班,真係喜出望外!!!


知道可以轉上晝班之後, 終於有返d心情準備開學嘅嘢.  衫label, 鞋貼, 防水名貼, all ready!



第一個書包 - 除左知識之外, 媽咪更希望佢可以為你滿載返學嘅喜悅同笑聲!!!!


1 則留言:

  1. My daughter got accepted by St Catherine Kindergarten p.m. I also want to change to a.m. but don't know how to write in the request letter. I think they will consider the reason why I want to change. Could you please tell me how you write or what are the reasons that support you?

    回覆刪除