2010年8月10日 星期二

柏斯Kulu Kulu Club音樂班

Sheryl由幾個月大開始已經好鍾意聽音樂, 其實我諗大部份bb都like音樂, 不過Sheryl對音樂反應特別好, 無論做緊咩, 就算扭緊計, 一播音樂佢就冷靜返.  所以之前同佢上過Kindermusik同Gymboree music class, 加上playgroup都有唱歌時間, Sheryl好快就識跟住歌仔做動作. 


一直諗住等佢兩歲就同佢報d有系統d同認真少少嘅音樂班, 初時target報Tom Lee, 但係上網見其他媽咪嘅comment唔多好, 加上地點時間又多限制! 


後來留意到柏斯嘅小小莫扎特音樂班, comment都幾好, 不過有媽咪comment個內容比較深.  噤我心諗深少少好過無嘢學side錢.  加上我都叫做識彈琴 (雖然係勁唔掂果隻, 姨姨就知啦, hahaha!) , 要應付兩三歲嘅樂理都應該無問題掛?! 所以一心等到Sheryl夠兩歲半就同佢報名. 


上個月發現柏斯開左新音樂班比1-2歲同2-2.5歲, 加上又喺康怡開左新center, 所以就報左2-2.5歲嘅Kulu Kulu Club.  



 

Kulu Kulu Club喺來自日本Kawai Music School嘅幼兒音樂律動課程, 全個課程分上下學期, 每個學期16堂 ($39xx), 1歲9個月可以開始上, 預計上完兩個學期就夠"秤"上兩歲半嘅小小莫扎特音樂班.


7月尾上第一堂, 每班8個小朋友, 一個老師帶組, 另一個老師彈鋼琴 (三角琴), 每堂都有schedule, 大概如下:


1) 一開始喺free play (約15分鐘)


2) 跟住係同Kulu Kulu (隻松鼠公仔)玩律動遊戲 (e.g. 跟音樂節拍做動作/跳舞), 


3) 用課程提供嘅圖形卡 (圓形, 三角形, 正方形) 學下形狀同顏色, 其實班中所有人都已經識晒, 其實d圖卡主要用黎學樂器同拍子.  好似圓形, 老師就介紹搖鼓, 三角形老師就介紹三角叮叮.  (我估遲d圖形卡會用埋黎教拍子)  


4)  樂曲欣賞 - 老師會彈一首classical



暫時上左3堂, 感覺都ok有系統, 係帶組果位老師唱歌一般, 雖然柏斯聲稱所有老師都係去過日本Kawai Music School 接受過訓練先可以教, 不過始終係新班, 老師帶組技巧無Gymboree同Kindermusik噤好, 不過都可以接受啦! 


 

3 則留言:

  1. 我都排定小小莫扎特....上次bb展見到有介紹coo chiang land & kulu kulu club...而家諗緊到2歲先讀kulu定而家開始....因山林道dr poon可能8月尾開班...(你有冇睇過dr poon d資料呀...佢ok嗎??)..THX!!
    重想請教...我睇中左間英文國際幼稚園(佢每日都有45min英同普堂..)但有兩間口碑好,但就一星期一堂.....其實想問...係咪真係每日都有會好d呢???咁當然係要比多d學費啦!!
    皓b 09/3/31 其實比佢上n班好定等3歲半上k1好呢????thx!!!

    回覆刪除
  2. 好多謝你呀....我清色d啦.....
    佢而家都有上playgroup都係唱下歌仔玩下咁...咁我諗我會2歲先同佢上kulu
    dr.poon就每星期一堂,8堂$1400係尖沙咀...不過我睇d人講係教媽媽點教佢多架喎..所以都試下啦..
    個間係嘉德麗..係粉嶺呀...哦原來唔係要一到2歲就返架...因我未問學校...諗住9月開學先去睇同問...我就係驚到皓b個年會好多人"曾"學位...所以都諗過不如比佢讀n班..如果好咪讀上k1...如果唔係揀其他我諗都會比人識多d野掛....不過就要比多年錢囉.....

    回覆刪除
  3. Hello, 我都想幫個囡囡報Kulu Kulu Club...你最後認為是否物有所值呢?

    回覆刪除