2011年9月8日 星期四

Home Little English 內容 - Parent's Guide

Home Little English送左黎成個星期, 都未有時間詳細睇下個內容. 


尋晚襯Sheryl瞓左, 我又仲有精神, 就決定詳細研究一下, 順便影下相比大家睇, 因為好多媽咪都有興趣知道個內容係咩......



韓文Parent's Guide, 比HE同SBB果本薄好多......



有張separate嘅instruction card for Key Sound Cards, First & Second Reading Cards, 同埋 Beginning Sound Game 1,2,3........




本Parent's Guide其實唔複雜, 有圖片, 仲有d有英文, 唔識韓文都可以90%理解套教材點樣用....................




仲有建議屋企個Montessori setting...............如果我屋企有位就好囉...............


 


 

1 則留言:

  1. 我剛剛從韓國訂了hurray english 2 and home little english 1, 但兩本都係韓文guidebook~我想問你係咪有Hurray english 2 中文guidebook?介唔介意借俾我影印?thanks.`

    回覆刪除