2011年9月8日 星期四

Home Little English 內容 - Whole Language Environment

Whole Language Environment


Pocket Chart : ~~~



好大, 差唔多有成4尺 x 3尺大:~~~~


有一套卡for Pocket Chart : ~~~




個Pocket Chart係噤用嘅...學緊嘅Key Sound Words同Sight Words都可以show晒出黎, 仲有埋月曆日期, 非常生活化!


(p.s. HE2學左嘅weather形容詞喺度用得返, 好欣賞Korea Montessori的有系統及反覆重溫!)



雖然未正式開始用, 不過都好想讚下呢套教材噤有系統!  不過父母真係要花時間去教, 同埋遊戲成份無HE噤重, 父母教授技巧好重要, 點樣可以令件事有趣唔沉悶, 同埋真係應合大個d嘅小朋友玩, 官方建議40個月大左右開始, 即係3歲多d, 我諗都真係要起碼3歲!  


雖然HE2有d部份好似重覆, 不過HE2會有趣d, 可以配合一齊用.  (不過我都係覺得HE2買2手ok啦...)

2 則留言:

  1. 嘩!照你咁介紹,我都覺得home little english深入好多,但又好似重phonics好多。嗯!如果只係韓國人先有得買,我估我都 幾難買到!><

    回覆刪除
  2. Hi, 我買咗HE1 & HE2, 對HLE好有興趣,但又怕同HE2有太多重複,想問你意見,可否覆我email (angelwhy@gmail.com)?

    Thanks,
    Angel

    回覆刪除