2011年9月6日 星期二

開始Hurray English 2 / Story boom boom 1 (2yr11m)

睇返本Guide book, 其實HE1 係 "以年滿3歲左右, 母語掌握情況較好的兒童為主角所設計的產品"  所以Sheryl而家開始用都唔係遲, 因為佢之前無用過flashcards. 



不過香港學英文嘅年齡越來越早, K1下學期學校已要開始學phonics, 而HE1係遊戲中學認字, 而HE2就開始phonics awareness:



基於時間有限, Sheryl唔可以正式由HE1開始, 我索性由HE2開始, HE1就當係有時間時先玩下, 玩到幾多就幾多啦,   有系統地學習HE1......留返比細佬!


HE2 Unit 1: ~~~



首先播cd聽歌做動作, 跟住用字卡圖卡玩唔同嘅遊戲, 反覆學習4個生字,  本guide book好有用, 會介紹遊戲玩法, 因為教材其實係好簡單嘅字卡, 玩嘅變化先係重點.  例如guide book教可以用萬字夾夾住字卡, 用磁石釣魚竿釣d字卡.  係咪好煩呢???  呢個就係蒙特梭利教法同其他英語教材嘅分別!  無dvd睇, 一定要家長一齊玩, 總之用唔同嘅遊戲反覆教果幾個生字, 而唔係用dvd係噤播比你聽......


所以本guide book如果係韓文都幾"呢hea", 好彩係中文版.   教材其實好簡單 (好低成本), 值錢嘅係個方法, 所以如果家長buy呢個方法, 會覺得係一套好好嘅教材.  如果諗住自己唔洗花時間只係開dvd比佢睇就學到一千幾百個字嘅家長, 建議都係買返迪迪尼果d.......



作為一個兒科職業治療師, 我當然非常buy呢個方法!  我地同d小朋友做training時, 都係用唔同嘅遊戲/媒介去反覆教授同一技能.   而蒙特梭利HE系列係要求小朋友作"操作性"學習, 而唔係被動性單向輸入 (dvd)同不求什解地閃字(flashcards), 每個字都有圖畫充分解釋字義, 係學習文字嘅原本意義 (文字本應係用黎描述記錄事物, 沒有意義的文字只是符號, 學識幾千個符號黎做咩呢????) 


拎住d簡單教材去諗唔同嘅方法玩, 同我職業須要不謀而合, 所以係運用HE呢套教材上沒有遇到太大困難.  


我抽起之前sight words d字卡, 改放左HE2 unit 1嘅圖卡同字卡, 噤我返左工阿囡都可以去玩下認下d字:~~~



如果唔可以有系統地開始HE1, 噤SBB1唯用當係輔助性質, 開始第一本Bedtime story 先, 等Sheryl對呢套書產生興趣後, 就可以同HE1一齊玩!



d圖晝都幾精美, bedtime story內容都好好, 可以睡前安定情緒之用


12 則留言:

  1. 哈哈開始追你個BLOG, 可能因為大家的小朋友同齡, 加上我好想買, HE 和 HOME LITTLE ENGLISH
    又有問問題了, 這兩套 (HURRAY 2 和 HOME LITTLE ENGLISH)
    有無OVERLAP 地方 ?因為我我正考慮:
    (選擇1) HE 1 + home little english 還是
    (選擇2) HE 2 + home little english
    HE (1 or 2)買二手(你介紹bk mon 兩套各售$2500), home little english 找韓國代買(working visa 學生)
    比點意見吖, 你有齊我想買, thx
    另外, home little english 無中文guide, 會唔會好難明呢?
    我琴日去了山林道那間montessori korea 公司(部份playgroup開了, 好快有website), 聽個教育顧問講了 兩個鈡 , (我無幫"親") home little english + symbolic english 要hkd $24,800, 送一年會籍, 父母可任上每星期2小時家長班, 小朋友半價上playgroup(半價都要$1400/8堂), 不過個教育顧問無 hard sales , 只係話可以將原本半年會籍, 延長至1年, 我最buy係有(1年)父母任上課程, 那刻有點比心動, 我有興趣知多d montessori 理念和如何使用教材,每週不主題, 只要會籍內, 任可家長班都可以參加, 佢話明天再聯絡我,不過當然唔會比咁多錢啦。

    回覆刪除
  2. 我,email問韓國home little english但她叫我打給香港代理,要symb eng一起買$2xxxx,真離譜,甘he2有是否差很遠呢?

    回覆刪除
  3. 你好呀!其實我買了he1好耐架啦!不過太早開始用,所以用得慢!反而阿囡而家大左(3歲)用,真係快上手左好多!
    我而家考慮緊買唔買he2,因為唔知好唔好,而且見你blog介紹原來仲有一套新的home little english,兩者分別在哪?你說home little english內容深些,深在哪?如果按照他們年齡來劃分用法,he1係3歲,咁he2和home little english呢?
    對不起!太多問題了!

    回覆刪除
  4. Hi Sheryl Mama,
    Thanks very much for sharing all these helpful educational materials.
    I wonder where could I get/buy the plastic holder for the placing the cards inside? I've been to quite a number of bookstores and they haven't provided this.
    Thanks!
    Carol

    回覆刪除
  5. 謝謝你的資料,十分認同你話要自己花時間教,我是教書的,可能都有少少職業病,都想親自教返自己小朋友。我都驚老公嫌h1貴,話我side $!幾千元買書和卡,他可能都會覺得不值gar!haha

    回覆刪除
  6. home little english一定要搵韓國人喺韓國先買到------>咁即係我想買都買唔到><
    咁你買he2係二手的,買了幾多錢?從咩渠道買?

    回覆刪除
  7. 我而家就係問到有一間全新台灣的書商,賣3000給我!所以我又想知一手係咩價錢。如果係咁,我都可能買全新了!

    回覆刪除
  8. I would like to get the chinese instruction, could u help?

    回覆刪除
  9. 佢而家he1都減左價,4300,不過佢話he2係俾特別優惠價我,所以3000,但好似得番2套,佢叫我快d覆佢。

    回覆刪除
  10. 謝謝你的blog, 加深我對HE同Story boom boom 的認識.我有一個兩歲及一個剛出生的細囡. 為要慳家, 想問下你可唔可以scan份guide book 俾我, 我想買水貨丫~~~ 感激不盡,

    回覆刪除
  11. 不好意思, 冒昧請求你可否借(或者收費亦可, 當租用)你的HURRAY ENGLISH 1及 STORY BOOM BOOM 1的中文GUIDEBOOK給我影印; 因為我剛買了一套韓國版的, GUIDEBOOK雖然多圖畫但是韓文, 實在令我有點迷惘... 如果可以的話, 我會到府上借取及送還, 盡量減低對你做成不便! Grace 94752831

    回覆刪除