2011年9月2日 星期五

終於入手 ~ Hurray English / Home Little English


真係超級開心~~~終於買左韓國蒙特梭利教材Hurray EnglishHome Little English! 


Sheryl出世到而家差唔多3, 對於唔會買幾萬蚊果d教材嘅信心從無動搖即使眼見其他同齡小朋友未夠兩歲已經識得幾百個英文字, Sheryl一個都唔識, 我都無諗過比佢用呢類教材/flashcards.  而到目前為止, 我都唔覺Sheryl發展同表現有遜於用過呢類教材嘅小朋友而睇書嘅興趣都非常之濃厚, 係濃厚到不斷地要我讀, 一本接一本, 要我拒絕佢先肯停…..


韓國蒙特梭利教材Hurray English好多媽咪都唔會陌生, 而且口碑非常好同市面上其他幾萬蚊一套嘅最大分別係家長要付出好多時間因為佢絕對唔係睇dvd學英文, 而係一套好有系統嘅教材”, 真係要”, 而唔係淨係播dvd.  當中加入蒙特梭利理念, 學到嘅唔止係英文, 仲有自主同主動學習動機http://www.montessori.co.kr/mTool/montessoriEnglish1.asp?menuCode=222


Sheryl差不多兩歲時, 我先開始留意Hurray English, 不過當時佢就黎返學, 開始用好似太遲加上香港代理賣成兩萬幾蚊全套, 太貴啦!!!   反而喺韓國直接訂購可以唔洗買晒全套, 可以分階段買, 一盒都只係三千幾但係要有韓國人喺當地買先買到結果一直都無買.


直到有左弟弟, 知道佢又係細囝”, 打算比佢遲一年先讀書做超大囝, 預計佢留喺屋企時間長左, 加上人手上未必可以好似上次Sheryl噤去上英普playgroup, 所以又開始諗起 Hurray English.  上月BB展時見到代理已漲價到差唔多4萬蚊全套(共8箱), 加左兩set新野同蒙特梭利木製玩具 (淘寶都有得賣果d), 就借勢瘋狂加價!!!  講真就算我有錢都唔係噤樣豪比你啦, 何況我無??!! 

香港代理全套差唔多4萬蚊好似包括以下8樣野 (大約係呢d items, 因為最近香港代理個website死左, 搵唔返!!!), 格價如下:


1.        Baby Montessori wooden toys (唔知韓國幾錢, 不過好多淘寶都有得賣)


2.        Hurray English 1 (韓國連運費$3600, 香港水貨$4900)


3.        Hurray English 2 (韓國已停產, 香港水貨$4900)


4.        Story boom boom 1 (韓國連運費$3100, 香港水貨$4900)


5.        Story boom boom 2 (韓國已停產, 香港水貨賣$4400)


6.        Home Little English (韓國連運費$3900, 香港水貨無貨)


7.        Symbolic English (韓國連運費$3200, 香港水貨無貨)


8.    Space bobo 點讀機 (韓國連運費$2200, 香港水貨唔知幾錢, 無問因為覺得唔須要)



代理全套8要一齊買, 唔可以散買, 但係我只想要Hurray English 1 Home Little English 兩箱, 韓國每set只係賣3千幾好好彩老公公司有個韓國客, 答應可以幫我地喺當地買, 由於仲要加運費同電匯費用, 所以只係叫佢幫手買香港連水貨都買唔到嘅Home Little English,  Hurray English 1就幫一間台灣書商買水貨, 比起韓國直接買貴4百蚊, 不過有中文instruction manual. 

至於Hurray English 2 Story boom boom 1, 就喺香港物色2, 因為好多家長之前一次過買左HE1HE2, HE2時已經唔多時間用, 所以大多2手都非常新淨, d更接近全新!  Story boom boom 1只係35本故事書, 我唔多捨得買新, 而且2手都好新淨, 基於環保同慳家原則, 決定買2!!!


Hurray English 1 Story boom boom 1 主要係比弟弟用


Hurray English 2 Home Little English 係比Sheryl


(一人一set新野一set二手, 好公平呵 )


Hurray English 1,2:
      
http://www.montessori.co.kr/mTool/montessoriEnglish1.asp?menuCode=222

Story boom boom 1:

   http://www.montessori.co.kr/mTool/storyBommbomm.asp?menuCode=223 


Home Little English:

  http://www.montessori.co.kr/mTool/homeEnglish.asp?menuCode=216


之後再逐一介紹啦!!!


 


21 則留言:

  1. 您好
    我是台灣阿波羅書店 楊店長
    真恭喜您買到 Home Little English
    連我們台灣都買不到呢
    hurray emglish 1 是我們家書店賣出的
    您照片拍攝得很好
    祝寶寶閱讀非常愉快
    story boom boom 2 若寶寶往後有想閱讀
    也盼望購買
    阿波羅 楊店長

    回覆刪除
  2. hello,
    請問你 Hurray English 2 , Story boom boom 2 可以有咩途徑買二手呢?
    THX

    回覆刪除
  3. 好呀, 你比個CONTACT我, 或叫bk媽咪CONTACT 我,
    我BK 名 gownfinder
    email: gownfinder@yahoo.com.hk
    THX

    回覆刪除
  4. 我都認同蒙特梭利的教育方法,希望小朋友自發去看書和學習。如果一起始,應用hurry english or home little english?

    回覆刪除
  5. 我之前都過second hand,不過都找吾到

    回覆刪除
  6. Hi,
    都想買HE1, 請問那個台灣書商是那一間, 怎樣可以買到呢? 價錢是多少? 謝謝.

    回覆刪除
  7. 你好! 請問你的 台灣書商(買水貨)是什麼聯絡? Thanks a lot!

    回覆刪除
  8. thanks a lot as always!

    回覆刪除
  9. Hi, Thanks for sharing the information. I am interested to buy HE1. Could you please give me more info about 台灣書商買水貨 that you mentioned? Thanks! Irene

    回覆刪除
  10. I am deciding to buy a set of HE1 and wondering whether we need Space Bo Bo also. May I know why you don't think Space Bo Bo worthwhile?

    回覆刪除
  11. 請問知唔知道HLE係咪用黎代替HE2? 點解你唔買SBB2呢?
    台灣買嗰SET係咪中文黎架?還是只係user guide係中文(我見有d媽咪買韓版要自己用中文cover字咭上d韓文字)? 你買幾多錢呀? 可唔可以俾台灣水貨店既資料我呀?
    可唔可以話我知sbb1既二手買咗幾多錢?我想知道大約個價錢係幾多

    回覆刪除
  12. would you please give me 台灣書商買水貨 contact details as i really want to order HE1 for my baby. my baby also is 細囝. many thanks . my eamil : cfw152@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  13. i would like to buy Home Little English and Symbolic English. Do you know where to buy in HK? and I would like to buy 2nd hand Story Boom Boom 1 , do u know where to buy?
    Could you please send me email at angelwhy@gmail.com?

    Many Thanks,
    Angel

    回覆刪除
  14. 想問下你係揾邊一間台灣書商買水貨Hurray English 1? 可否send 個聯絡email給我, 謝謝! my email: daykwok@gmail.com

    回覆刪除
  15. 你好, 我囡囡以家2 yrs, 一年前已留意 he1 & space boom boom, 但當時他有問过香港分行, 答案跟你一樣, 也因為要一套買 (不能散買) 故不作考慮.

    但近來有個朋友可以托她在韓國的朋友幫我買, 而且見到價錢只係韓環 413,000 + 235,000, 折返港幣都只是4仟4多, 但我不清楚運費是多少? 我請知運貴跟電匯預一仟, 成嗎? 台灣水貨店訂 he 1 是 $4300, 但就無 space boom boom 一起訂, 故現在还考慮跟水貨店訂, 还是從韓國訂, 可否給多點意見.

    回覆刪除
  16. 您好! 看見你BLOG談論這套教材, 現想請教你一下有關這套教材的問題. 首先我同你一樣都是對HURRAY ENGLISH 1 & LITTLE HOME SET 比較有興趣. 但小女已2.5 歲了. 依家才買的話會否太遲? 因為這兩套教材如果直接係HK買的話都要過萬蚊. 真係比較貴了一點. 而我又看見你係台灣訂比較平. 你可否提供台灣訂購商聯絡資料給我? 同時如在二手市場購買. 應該去那裡找?
    謝! 第一次就問你咁多問題. 真係唔好意思. 因為我要儘快決定會否購買! 如果唔係好快就到我個女3歲!! @@

    回覆刪除
  17. I am interested to buy second-hand Home Little English. do you know friends/yourself willing to sell it? please email charisleung@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  18. 你好, 最近網上發現有hurray english 的教材, 我喜歡它的互動性, 但囝囝已2歲半了, 你建議是買1 or 2 呢? 我們現在用廸士尼果套.....但亞仔好活潑, 定下來的時間不多, 我估遊戲合他多d...
    另home litter english 都是要一拼用好d or 單買hurray english 已好好??

    回覆刪除
  19. 我都想要,請問你會放嗎?

    回覆刪除
  20. 我對Hurray English 1 & story boom boom 1 有興趣, 可否 pm 經那間台灣書商買水貨呢? email at : loloying@yahoo.com.hk
    thank you!

    回覆刪除
  21. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除