2011年9月8日 星期四

Home Little English 內容 - Speaking & Listening

Speaking & Listening


Object Box - 個盒有26格, 每格有兩件物件, 英文串法都係start with果個英文字母.  好似"A"果格就係alligator同ant.  呢個task係phonics第一步, Sheryl學校將會教Jolly Phonics都係會由呢個tasks開始........



d objects其實好可愛同製作都幾精美, 未得閒開住.......



Key Sound Cards - 分5個group.......


第一group係 s, t, m, a, d.  同Jolly Phonics分法有唔同, Jolly Phonics第一group係 s, a, t, i, p, n .  次序上可能要改一改跟返學校Jolly Phonics個次序, 要再研究研究先...........



每個sound會有6張卡, 其中兩樣喺object box出現過實物(公仔), 佛如"s", object box就有sun同snake兩個objects.......



Pattern books - A-Z共26本, 同HE2一樣係每個英文子母一本......



我句句子都有一個Key Sound Card出現過嘅字, 重溫 ".....starts with A"


書後再總結 :~~~



Key Sound Cards同Pattern Book嘅cd........


TiTi TaTa Song - 歌書加cd............




Beginning Sound Game 1 and 2 - 類似下棋, 轉到/擲到果個英文字母就要用相應嘅棋子去行, 有張可反用貼紙......



Beginning Sound Game 3 - 將英文字母貼上, 再將相應貼紙貼上......


 


 

3 則留言:

  1. hello, 我之前買home little english都係自己係韓國訂, 直接寄去香港, 但香港最新的代理趕絕我地, 唔被賣去香港, 我依家唯有叫韓國的朋友幫我買, 想請問一下你, 那韓國sale問你的朋友什麼問題, 我想參考一下, 我怕佢地唔肯賣俾我, 謝謝你的幫忙

    回覆刪除
  2. 咁就ok了, 問d簡單問題就可過關, 我已經用緊home little english, 都愛easy busy 小書, owen現在對phonics已有初步認識, 所以想買埋symbolic english, 我鍾意佢地出的書, 多謝你的回覆呀, thanks!!!

    回覆刪除
  3. 緊係會分享la, 我 & 你介紹hurray english個post都好相似, 影哂成套教材出黎, haha

    回覆刪除