2011年9月2日 星期五

Home Little English


呢套係4套中我最鍾意嘅Home Little English, 香港連水貨都無貨, 所以要千辛萬苦搵人喺韓國買返黎喺韓國買, 其實只要HK$3400 (唔計運費), 人地賣完套野之後仲會有蒙特梭利老師一星期上門一次, 利用呢套教材同個小朋友上堂呢個價錢真係抵到爛!!!!!  可惜唔可能發生喺香港!

 

真係要多謝老公個韓國客, 因為就算喺韓國當地, 要購買都有d煩, 好似要首先join member, 佢地再搵sales上門家訪同介紹product, 先至賣比你.   所以我地都擔心個sales唔肯賣比老公個客.  好好彩, 由我地匯錢過去到收到EMS送上門, 只係須要一星期!


好大盒.....



Home Little English完全無dvd, 係一套要家長親自同小朋友玩嘅教材, 所以如果一心諗住自己唔得閒想開著個電視比小朋友學英文嘅家長, 一定會好失望!


香港有人話Home Little English其實係代替左已停產嘅Hurray English 2 Story boom boom 2.  個人覺得前者唔係代替品, 係兩種唔同嘅學習方式, Home Little English Hurray English 2深入, 要求小朋友outputd.  至於Story boom boom 2, 只係一set類似phonics故事書, 個人覺得呢個價錢唔係好抵反而係跟住Home Little English之後, 仲有一套Symbolic English, 官方資料話比5歲以上小朋友學習grammar同句子結構, 其實都好吸引, 不過Sheryl有排都未用得, 所以唔買住睇定d.  Home Little English官方資料話比 40個月大小朋友開始用, 而程度上同Sheryl學校就黎開始學phonics好敏合


以下中文介紹係用google translation直釋韓文, 所以唔多順暢, 不過大致內容都睇得明, 原文可以睇返呢條link:


http://www.montessori.co.kr/mTool/homeEnglish_unit.asp?menuCode=216




Speaking & Listening口語聽力步驟












 


說到聽.  孩子在韓國,尤其是缺乏步驟,提供機會讓口語和聽力更容易,並有助於增加你的詞彙量。
對象通過Key Sound Cards擴大詞彙量和詞彙,使你可以利用圖案的句子一起配置Pattern Book
當時Pattern Book兒童的能力,講簡單的句型,以及造成他的書來學習新的詞彙
而有意義的經驗,更有效地運用,你可以擴大你的詞​​彙量。Key Sound Cards也是健全的字母來區分值,可以連接聲音和形狀,並奠定了基礎。


Objects Box
Key Sound Cards & CD
Pattern Book & CD
TiTi TaTa Song & CD
Beginning Sound Game 1.2.3











 


Writing 寫步驟


 


聲音和形狀的字母書寫的階段,並開始與你通過學習砂紙字母(Sandpaper Letters)。感覺,一個孩子的視覺,聽覺,觸覺,味覺,嗅覺更好,更容易學習新事物的孩子可以走了。砂紙快報視覺,聽覺,觸覺,以及使用的字母就組成一個手指肌肉記憶,從某種意義上說,促進兒童用鉛筆在紙上輕鬆地幫助您寫信。通過感知砂紙字母拼音,兒童6-8通過採取利用移動字母(Movable Alphabet)現已開始運作,並會體驗到寫作。移動字母的孩子通過動手寫也由7個步驟,根據不同的級別。移動字母,並結合一個詞或短語,在紙上寫下來,移動通過活動,營造了一本小冊子,讓兒童開始毗鄰自然閱讀。




Story Boards
Sandpaper Letters
Movable Alphabet



 


Reading閱讀水平


據悉讀取的步驟的字母,文字,聲音相和形狀,都經歷了很多為兒童寫作閱讀理解單詞和句子的含義
舞台。元音,包括終端負First & Second Reading Cards,開始用自己的孩子的快樂閱讀
會的經驗。Phonetic Book分為三個步驟,每年僅Phonetic BookⅠ的孩子知道聲音特定字母
配置,以便它可以讀取容易。Phonetic BookⅡ兒童通過閱讀一個稍微高級的形式遇到。
孩子們熟悉的書,第一階段利用聲音的字母欄讀的書,這是由兩個步驟,其中大多數是兒童
很難區分中間的聲音,主要是主要目標,以確保館藏習慣。最後,通過Phonetic BookⅢ
更多的自由,讓兒童閱讀英文書籍成為可你能感受到的樂趣。



First & Second Reading Cards
Phonetic BookⅠⅡⅢ & CD
Sight Word Cards



 


Whole Language Environment 全語文環境


Pocket Chart的一天,天氣,Key Sound Cards
Sight Word CardsStory Boards可以一看便知
在環境中自然包含英語在日常生活
在幫助揭露教區



Pocket Chart


5 則留言:

  1. hello,
    我正想買這套HOME ENGLISH 我找代購公司幫我喺韓國買, 所以想知道這套約重多少公斤(kg)和 個盒的長x 闊x 高, 可以幫忙量一量嗎?
    你開始用未? 你覺得好嗎?
    thx

    回覆刪除
  2. 你套 Home Little English連運費送來香港最後用咗幾多錢?
    now香港有人可以代訂, 佢收我$5400, 唔知算唔算好貴?!
    另一套symoblic english就收$4500...我仲考慮緊買唔買!

    回覆刪除
  3. 唔知可唔可以托你朋友幫我訂一套" Home Little English" 呢? 慳得一蚊得一蚊嗎...
    不過唔得都無問題, 我再想想辦法囉!

    回覆刪除
  4. 想問下可以代訂嗎?我send過email到他韓國公司,但沒人覆我呢!

    回覆刪除
  5. 我想問如果我去韓國旅行買得到嗎?

    回覆刪除