2007年3月28日 星期三

好耐無見@ada's wedding

星期日晚去左一個中學同學嘅婚禮, Ada 同祖都拍左拖十幾年, 男方對女方嘅不離不棄, 真係令人好感動!  記得中六果時, 我同Ada好friend架, 成日一齊返放學, 連佢媽咪同阿姨咁耐無見, 果晚竟然都仲認得我!

  喺度祝福呢對新人一直開開心心, 最緊要Ada身體健康, 快d連生貴子!


呢晚嘅婚宴, 有機會見返好多十幾年無見嘅舊同學, 有d真係連名都"up"唔出!

  感覺好得意, 以前都叫做靚仔有型嘅, 今時今日竟然變左一個"佬", 仲要係用"隔肋底"夾住個LV monogram嘅造型......真係......歲月摧人!!!! 
不過見返阿華好開心, 佢都無咩點變, 仲係咁開朗, 我地雖然好耐無見, 但係一走埋又有講有笑, 學阿華講, 我地基礎打得好呀嗎!!!!
  大家都係愛狗之人, 以後一定要搵機會帶CoCo Milky會下阿華隻腸腸!!!


經過呢晚之後, 攪到我好想摷返d舊相出黎睇, 搵左一輪, 原來d相太舊, 無soft copy, 得幾張我地結婚果時scan黎做photo slide嘅相, 唔係好清, 但係仲有懷舊feel 啦!!!


左邊第一個就係當晚結婚嘅新娘Ada啦, 恭喜晒呀!!!



如果無記錯, 上面果張係1996年影嘅, 而下面呢張就係2003年影嘅, 我同阿華都...靚左呀...(起碼無上面果張咁似賓賓)!




沒有留言:

張貼留言