2007年3月15日 星期四

好毒嘅豬腳

話說我地之前去日本果時, 行寵物店見到有比狗食嘅豬腳賣, 我地見同平時d牛皮骨差唔多, 又無味, 心諗日本嘢應該無問題啦, 於是就買左兩舊返黎比朱古力奶!

前幾個星期拎返出黎比兩隻嘢食, 放低比佢地之後我地就出左街.  到我地返到屋企, 竟然發現CoCo一d都無食過!  大家識CoCo嘅, 都知道佢有幾為食, 基本上如果Coco喺佢個圍欄入面, 就等如食物"化骨池", 我地見到佢唔食, 第一時間以為佢有病! 

但係Milky果舊就食到渣都無淨!  點知我地行埋Milky度, 發現佢個圍欄入面好污糟, 而佢對手同個嘴都好大陣豬味, 直情係豬車行過果隻豬味!!!!!  嘩, 勁臭!!!! 

到左第二日, 我地放工返到黎....大件事....!!!!!!!!  Milky個圍欄入面有一大灘尿, 仲有一灘好似嘔吐物嘅嘢!!!  Milky同CoCo都唔會喺屋企尿尿, 無啦啦瀨尿, 仲要嘔, 嚇死我地!  跟住諗起果舊連CoCo都唔食嘅豬腳, 屎火, Milky可能食物中毒!  清理完d尿同嘔吐物之後, 就即刻帶Milky落街, 睇下佢仲有無尿尿, 點知落到街佢仲肚呵添!  阿囡陰公囉, 佢個肚仔一定好唔舒服, 尿尿忍唔到, 屎屎就死忍!  好彩第二朝佢已經無事, 不過就飲好多水(可能就係佢當日瀨尿嘅原因), 真係嚇到我地死死下! 

至於CoCo, 就真係要讚下佢"精甩尾", 平時咩都放入口, 呢次竟然知道舊豬腳好"毒", 掂都唔掂!  原來要毒佢, 都唔係咁容易架!!!

大家認住呢隻豬腳, 好毒!

Mi

lky個圍欄入面嘅恐怖情景!  不過阿囡有樣嘢醒, 就係佢喺咁嘅環境都可以一d都無整污糟個身, 勁!


6 則留言:

  1. 呢隻唔係牛腳甲咩?

    回覆刪除
  2. 呢隻係牛腳甲才對呀

    回覆刪除
  3. 最值得開心係,佢兩個宜家都冇事

    回覆刪除
  4. 我地初時都以為係牛, 點知Milky食完之後真係成身豬味, 係豬車行過果種味, 我估牛唔會有豬味掛!

    回覆刪除
  5. 你地上年去日本架喎, 舊嘢係唔係過咗期呀? 好彩佢地無事咋.

    回覆刪除
  6. 係上年11月去架, 所以舊嘢放左喺度4個月, 佢又無任何日期喎, 可能係壞左都唔奇! 奇就奇在舊嘢明明無味架, 但係Milky食完之後, 估佢唔到攪到個身咁臭, Milky果日直頭變左隻豬!!!!

    回覆刪除