2007年3月12日 星期一

我的玩具

之前買左部NDS, 好鬼好玩, 當中最好玩都係Mario Kart!  話說細個果時第一部遊戲機就係任天堂, D game真係好好玩架, 任天堂d game好有創意, 好funny!  後來轉左playstation之後, 失落左一段時間, 因為無得玩任天堂exclusive嘅game, 例如Mario系列!  直至最近買左NDS, 原來d經典Mario game仲有得玩, 而且咁多年之後玩返都覺得好好玩!  曾經以為NDS係女仔玩意, PSP就係男仔, 原來唔係喎, 我表弟最近就放左部PSP, 買左部NDS同我地一齊玩啦!!!!!!  而家我, CoCo爸, 我細妹, 我表弟, 同埋CoCo爸細佬一人一部, 如果坐埋一齊, 仲可以join埋一齊玩, 傳統遊戲機就要一人一個手制先可以5個人玩, 如果用NDS就一人一部機, 好正!

可能因為近年NDS同Wii勁hit, 日本出左好多mario公仔呀, 呢set Mario Kart扭蛋公仔好正, 我至愛黎呀!!


 

呢set都好靚架, 有我好鍾意嘅蘑菇!

 

 


 

5 則留言:

  1. 我都有買 NDS & Wii~~~~ 好好玩ar~~~~mario kart 可以online 打tim ar~~ 我最鍾意玩mario bros ~~ wii 就鍾意玩賤兔~~ 而家lunch time 係公司變左機竇, 有時 同d 同事 5-6 部機link 埋玩~~haha~~

    回覆刪除
  2. 我想問下你係邊度買Wii, 同埋幾錢呀??? 買改機定唔改機好呢?

    回覆刪除
  3. 朱古力奶媽,我又係好鐘意D蘑菇做型架 ,Mui爸又想買wii,但我地連D基本野都未知呀

    回覆刪除
  4. Mui媽, 我地都係咩都唔知架, 呢兩日先上forum睇資料, 主要係分日版美版 , 日版玩唔到美版碟, 相反都一樣! 問題係我好鍾意玩Zelda, 呢隻係RPG (要睇好多文字), 如果買日版又唔識睇, 但係日版機又平過美版機喎, 同埋日版game容易買d. 我諗我唔會考慮改機(即係日版改到可以玩日美版), 因為分分鐘玩唔到遲下出嘅game! 其實我都睇到好亂, 要考慮好多因素......不過我都係傾向買美版同埋唔改機! 呢個weekend會去格下價, 睇完話你知!

    回覆刪除
  5. 朱古力奶媽,你都收集唔少資料喎 ,我等你消息,唔該曬

    回覆刪除