2007年3月18日 星期日

我嘅生日禮物

今年生日CoCo爸問我想要咩生日禮物, 咁我就照例話要toy poodle, CoCo爸又照例話唔得啦!  咁......就決定要second choice......Wii啦! 

星期六去左買, 買左美版機, 另加一set手制, 同埋幾隻game: Wario, Zelda, 賤兔(Rabbids), 咁我嘅生日禮物, 就成為我同CoCo爸玩到唔捨得放低嘅"毒品"啦!

最好笑係, 星期日晚同班friend食飯, 傾開原來有一pair朋友又買左Wii, 講有幾好玩講得興高彩烈之際, 原來另外兩pair又想買!  越講越興奮之下, 決定食完飯一齊去黃金買機, 結果去到喺人地收舖之前, 掃左兩部美版機, 同埋幾隻game, 我地就又買多左一隻game! 

買機果兩pair朋友, 就分別係MoMo 同 Creamy, Ginny同Lego嘅主人!  加埋CoCo 同Milky, 呢6隻可憐嘅狗狗, 就要日日睇住主人對住空氣手舞足蹈, 唔知主人做咩, 又比主人冷落一旁!  Poor Doggies!!!!

P.S. 多謝CoCo爸買呢份"毒品"生日禮物比我(我地)!!!!!

沒有留言:

張貼留言