2007年3月29日 星期四

H&M 排隊記

今日放工同朱古力奶姨姨去左香港新開嘅H&M行下, 因為一直都鍾意Zara, 聽到H&M係Zara勁敵, 價錢又唔貴, 咪走去睇下囉!   其實都有目標嘅, 知道H&M 嘅trench coat有d都幾靚, 諗住去買返件看門口!  我去到六點幾, 勁多人, 行埋去睇下d衫, 嘩, 件件都大碼, 一大堆師奶喺度狂掃, 睇多兩睇都無心機睇啦!

當我喺人潮中逼下逼下之際, 比我發現左一件size 36嘅黑色trench coat, 孤伶伶咁比人掛左喺一個掛滿其他衫嘅架上面, 睇下又幾似我想要嘅款, 黑色可以當裙當褸著都得果種!  於是就走去試身啦!  雖然人多, 但係佢好多試身室, 所以排隊排左5至10分鍾左右就有得試.  試完就去比錢啦, 點知條隊橫跨半間舖, 結果排左成20分鐘先比到錢!!!!  最後買左一件trench coat同埋一件上衫, 埋單六百幾, 講真唔算貴, 但係排隊都排到我腰骨痛!

至於d款, 其實一般, H&M喺英國都只不過係馬莎嘅級數, 最多trendy d, 佢d trench coat同連身裙cutting都幾靚, 但係同Zara比, 除左trench coat 之外, 我就覺得Zara好d!  而H&M 嘅 M by Madonna 系列就更加......唔識欣賞!

不過買到件靚靚trench coat 都好開心!

4 則留言:

  1. H&M喺英國唔係馬莎嘅級數, 最多bossini

    回覆刪除
  2. 你好呀~~請問你狗狗係咪狗醫生黎ga?? 請問可唔可以幫我完成一份問卷呀><"" 係我既畢業論文黎ga...

    回覆刪除
  3. 其實H&M 只係外國的佐丹奴
    不過我星期六都去左香港的 H&M 款和顏色都多過倫敦的好多呀!!

    回覆刪除
  4. HK H&M我未去過呀, 但之前去Barcelona, 兩間都shop齊, 覺得ZARA好好多, H&M真係似bossini, 但佢就有好多accessaries, d scarf都幾好用, 但款就冇ZARA咁靚同H&M d衫質地, cutting到車功都比較差........我鍾意ZARA多d呀!!!!

    回覆刪除