2007年3月28日 星期三

朱古力奶做左月曆男/女郎!

今晚上金毛會見到水媽(之前同朱古力奶影相果個)出左個post搵狗model, 佢仲post左一個月曆出黎, 點知比我好眼見到個月曆其中一幅相係Milky黎架, 所以我即刻上網搵下間出版社, 點知比我搵到, 原來唔止Milky做左月曆女郎, 連CoCo都做埋月曆封面男郎!  仲賣成US$12架!   今次一定要問水媽拎返兩個免費月曆先得!!!!

就係呢個website啦:

http://www.magnumpublications.com/catsdogs_1.html

 

呢個叫"Cutie Couples"就兩隻一齊做封面......

Cutie Couples


 

呢個就係下面封底最右上角果張細相就係Milky啦!

Dogs are People Too




2 則留言:

  1. 我都見到我個囡有份呀, 咁我未可以叫水媽送個比我law.... 另外,我覺得你個milk milk好似我囡囡mimi呀..

    回覆刪除
  2. 睇左你同mimi一齊影果 張相, 真係幾似Milky喎, 特別係對黑眼袋!

    回覆刪除