2007年7月24日 星期二

Harry Potter...咁都叫一set?

Harry Potter終於都出大結局啦!  雖則話我鍾意睇, 但係我一定唔會"漏夜"排隊等"第一頁"開門啦, 我一早訂左, 到星期六下晝先"施施然"去"第一頁"拎書!  去到門口, 見到仍然有唔少人坐喺出面d梳化度"咪"緊本大結局, 洗唔洗咁急呀????  我, 就梗係唔急啦, 事關我連第6集都未睇, 急咩???????

Harry Potter出第一本嘅時候, 我本來對佢一d興趣都無, 但係咁arm果排好得閒, 朱古力奶姨姨又買左, 咪拎黎睇囉!  點知...真係好好好好睇!  好佩服J.K.嘅天馬行空想像力, 扣人心弦嘅情節, 同埋成個故事好多伏線, 一睇, 真係唔捨得放低!  如果只係睇戲唔睇書, 真係超級"side", 書好睇過戲10倍, 睇書都可以睇到心寒, 效果仲勁過睇戲!  真係抵J.K.發!

幾年前上Amazon訂左set第1至4集嘅box set, 一心諗住之後出果3本都係買返呢個cover啦!  雖然之前果set係美版, 但係就算之後果3本買返美版, 個cover都有d唔同!  哼, 結果變成...唔知算唔算係一set嘅全套Harry Potter!  


2 則留言:

  1. 個個睇完都話好正~我近排都有少少心郁郁想買黎睇~ 但係我連第一集都未睇~~咁我咪有排先睇得晒?

    回覆刪除
  2. 買啦買啦, 包你一睇就上隱!!!

    回覆刪除