2007年7月5日 星期四

表舅父Cookie的五星級生活

住係舊金山嘅朱古力奶表舅父Cookie, 可以話係有一個五星級的家,天生'活潑熱情'嘅Cookie, 平時究竟有咩做呢?


Cookie屋企附近有個'放狗山'Fort Funston,好多人放狗,你地睇下地方幾大! 

(Cookie: 車, 幾大都唔關我事啦, 阿媽話唔比放繩喎, 如果唔係, 我實走狗走到影都無!
)



 


好啦, 行完山, 返到屋企即時坐番張”大班椅”先!   Cookie: "你地咪坐我張龍椅呀, 我鬧你架!



 


話咁快又天黑, 比人困番入個一廳一房嘅”豪宅”, 仲有張好”c服”嘅梳化床!


 


眼瞓嘅Cookie, 真係可愛到屎, 任人魚肉, 用佢張被包實佢, 都照瞓可也!

    Cookie:  你地攪我攪得咁過癮, 阿叔我家陣好眼瞓, 聽日你地就知味道!!!!!



沒有留言:

張貼留言