2007年7月18日 星期三

中暑


星期日晚照常帶朱古力奶落樓下平台玩波, 時間已經係夜晚11點幾, 落到去見到新搬黎我地屋苑0既lab club會員Chris 同埋佢隻好靚女0既朱古力lab囡Mocha, 阿囝見到靚女就梗係第一時間撩人玩啦, Mocha同CoCo一樣, 係"波痴", 一有波追, 就咩其他0野都唔做唔理!

  玩左大約15分鐘, 其間3隻狗(CoCo, Milky同Mocha)都有間中走去個水兜度飲水, 一切正常.  點知再過左一陣, CoCo突然唔玩, 行埋黎我腳邊坐低, 仲抬起頭望住我!  呢個舉動0係其他狗黎講可能無咩特別, 但係發生0係CoCo身上就......好奇怪!
 
有波, 佢無可能唔追, 仲要坐0係我腳邊唔郁, 就更加有可疑!!!!!!

見佢唔郁, 就試下叫佢行去CoCo爸度, 點知佢企起身, 好似企唔穩咁, 行都行唔郁!  我即刻叫佢down, 佢直情成隻訓0係地下(即係扮死0既甫士), 平時佢0係街唔係肯扮死架!  佢訓左一陣, 自己企起身行去CoCo爸度, 但係就好似飲醉酒咁, 左搖右擺, 好唔穩陣!  見佢咁0既樣, 都係唔好再叫佢訓低休息, 要即刻返屋企! (因為我地開住冷氣, 諗住放完狗上黎一定好熱)  點知我地叫CoCo走, 佢連行都行唔郁, 於是CoCo爸就全程抱佢返上樓!


一入屋, 我地即刻整濕d毛巾包住佢個身, 同埋敷0係佢個肚度, 佢仲一路喘氣, 郁都唔郁得!  果下真係嚇死我, 半夜12點, 唔知睇唔睇急症好, 中暑可大可小架!   再過左幾分鐘, 見CoCo無咁喘氣, 仲自己企起身, CoCo爸就拎左d冰水比佢飲, 好彩佢都仲肯飲 (如果已經脫水, 就連水都唔飲架啦!)  之後再休息左差唔多大半個鐘, 佢先無再喘氣, 同埋可以正常咁自己行入廚房, 雖然仲係行得好慢!   果時CoCo爸0係廚房切緊橙, 見佢好返d, 就 "破例”請左幾舊橙佢食.  見阿囝回復為食本性, 個心先定返d!

 

所以大家唔好以為夜晚唔會中暑, 好似呢排又熱又濕0既天氣, 加上追波呢d咁劇烈0既運動, 狗狗半夜12點都可以中暑架!


 

中暑前兆及特徵

前兆:

情緒極為焦躁不定而來回踱步、鼻子發出低嗚聲、舌頭一直淌著口水、呼吸加快、眼睛充血、結膜泛紅、全身發燙等。

特徵

急喘、開口呼吸、瞪大眼睛、如頭伸長倒捲、喉嚨發出粗厲的聲音、無法站立而側躺、呼吸急促、全身抽搐等。

中暑了怎麼辨:

當發現狗狗已經有中暑前兆,要馬上將狗置於通風陰涼處,並給予大量冷開水任其飲用,靜待片刻觀察症狀是否能有改善,如呼吸是否沖沖的平緩、情緒是否逐漸穩定等。如並未改善,反而出現更嚴重的症狀,必須採取立即降溫的手段,方法如下:

中大型狗:

直接取水管冷水沖洗,要注意的是,自頸部以下來回沖濕身體,避免沖到頭部,由其是口鼻。直到該犬閉口呼吸,立刻關掉冷水,再用乾毛巾擦乾體毛,千萬不能用吹風機吹乾,防止體溫又再次升高,最後要記得將該犬送至醫院,交由醫師做進一步的處理。

小型狗:

可以將小狗置於盥水槽中,一手托住狗身,讓狗頭上仰,一手打開水龍頭直接沖頸背部和控制水量,並防止狗頭浸水或嗆到口鼻,待水槽滿水後關水,讓整隻狗浸泡在冷水中,直到呼吸穩定,要馬上取出擦乾,防止體溫繼續下降而失溫,隨後再用大浴巾包後醫。

4 則留言:

  1. 嘩~嚇c狗喇,好彩朕而家日夜都少落街玩啫,咁熱,朕隻狗奴才又肥,佢都唔願落街.

    回覆刪除
  2. 好彩無大礙! 我都學多樣野

    回覆刪除
  3. 係呀,就算係夜晚都會咁,呀獸醫教我同佢玩玩下都淋下水,等佢可以降下溫,我同Choco行街都會咁做,因為佢太緊張!

    回覆刪除