2007年7月30日 星期一

又有金毛囡搵人領養

上次幫丁丁(而家叫嬌嬌)rehome, 好多熱心網友幫忙, 其中一位網友知道上次我rehome果時screen過一d合適領養人, 所以今次就打比我, 睇下我仲有無識d 0既領養人, 不過事隔都成個幾月, 有合適0既領養人都已經領養左其他狗啦, 所以可以做0, 就係幫手post呢隻金毛囡0既資料出黎, 睇下有無好人家啦!  上次有興趣領養丁丁嘅, 如果有興趣領養呢隻金毛囡, 就通知我啦!


講少少金毛囡嘅background 先, 佢係網友鄰居隻狗, 因為無時間照顧, 所以托網友幫手搵新主人. 


狗狗大約一歲, 未絕育, 有出世紙, 第一個主人是日本人, 剛剛轉了一個新主人約個多月, 因為該主人沒時間, 所以希望幫他找個更適合的主人.

她很活潑, 不怕人, 樣子漂亮, 細身, 不愛吠.


 


至於領養條件, 同上次一樣:

領養要求:
要出示住址證明
必須願意接受家訪
必須為佢打齊預防針同植入晶片
必須為佢絕育

領養唔係先到先得 , 會選擇最合適嘅領養人,(優先考慮我識嘅朋友)
請大家唔好介意可能要問好多問題


 


 






5 則留言:

  1. 佢個樣好古惑咁wor.......

    回覆刪除
  2. 靚女,應該好快揾到好主家

    回覆刪除
  3. 朱古力奶媽,辛苦你喇

    回覆刪除
  4. 請給她先絕育,免得有人用她來配種,令她求生不得求死不能。

    回覆刪除