2007年7月31日 星期二

有驚無險嘅"日托" + 緝拿真兇

首先, 大家一定有最少三個問題: 1. 點解要日托  2.  日托又點會"有驚無險"呢?  3.  又關緝拿真兇咩事?

問題1: 點解要日托?

自從夏天開始, 我地放寬朱古力奶日間嘅活動範圍, 因為milky個圍欄嘅位置下晝會西斜, milky會變hotdog, 所以我地改左少少個setting, 就係用圍欄圍住d"重要通道" (而唔係圍住朱古力奶), "重要通道"包括入房嘅走廊, 廚房, 窗台...etc.  即係其實成個廳比晒朱古力奶!  一直都相安無事, 因為佢地而家大個d, 定d, 無咬嘢好耐!  而佢兩個最乖嘅, 就係自細都唔咬拖鞋, 就算個波碌左上去隻拖鞋度, 佢地都唔敢拎!  直到上星期四, 我返到屋企一開門就見到兩對被"分屍"嘅拖鞋!   同一時間又聽到樓下開始裝修, 又鑽又"dup", 嘈到人都癲!  到CoCo爸返到黎, 朱古力奶梗係比人"教訓"左一餐, 諗住佢唔敢啦, 點知, 星期五返到黎, 災情比星期四仲嚴重!  拖鞋當然被K.O., 竟然連部份膠圍欄都趺埋落地, d膠仲要被咬到碎晒!!!!!!  我地左諗右諗, 都諗唔明!  最後只係諗到一個原因, 就係樓下裝修, 太嘈, 攪到聽覺比人類敏感好多倍嘅朱古力奶煩躁不安, 所以先有破壞行為!  諗下諗下, 佢地又好慘既, 又熱又嘈主人又唔喺度......所以決定星期一我地返工前, 就車佢地去爺爺度日托啦!

問題2:  日托又點會"有驚無險"呢? 

你地有所不知, 爺爺最鍾意帶朱古力奶落街, 平時我地喺度就無問題姐, 家下得佢地兩老, 點可能拖得住CoCo?  我地已經千叮萬囑唔可以落街, 但係成日都好擔心!  好彩最後佢地都無帶朱古力奶落街(因為我地一帶佢地落街就呵好大篤尿尿!)  至於朱古力奶, 日托完返到屋企, 成個散晒大昏迷, 鬼咩, 喺爺爺屋企食足一日, 仲有隔離屋隻哥基同佢地玩, 爺爺話兩隻野成日都無瞓過!  我諗佢地梗係想日日都"日托"啦!

問題3.  又關緝拿真兇咩事?

事緣我地喺佢地日托當日, 開住部mp3錄音, 發現樓下無咩聲, 於是星期二就唔去日托, 留返喺屋企, set晒video錄佢地, 試圖緝拿咬拖鞋真兇歸案!   呵呵呵呵..........原來真兇係......CoCo!!!!  Video所見, CoCo喺我地出左門口大約15分鐘之後, 就開始犯案!  佢先去拎左一隻拖鞋出黎咬左一陣, milky就好好奇咁望住佢, 跟住唔夠一分鐘, CoCo就放棄第一隻, 拎左第二隻出黎咬!  Milky見阿哥放棄第一隻, 就接力咬第一隻!  就係咁, 兩隻野一狗一隻拖鞋, 就K.O.左我對拖鞋啦!  今日拖鞋算係輕傷架啦, 上星期果兩對係分左屍架!!!!



 

犯人被鬧時仲要顯示其貪心本性!!!!!!

好彩其他鞋佢地一d都唔"hou"!

4 則留言:

  1. 佢地就係咁衰! 就好似BB同QQ咁, QQ困圍欄, BB自由行, 間屋會整整齊齊. 但試過幾次返工時冇困QQ, 一心諗住唔好成日咁困佢, 等佢下晝可以同BB玩下啦! 咁就出事, 好多時係QQ搞破壞先, BB見到QQ搞就有樣學樣. 所以直到宜家QQ都一定要困圍欄, 如果唔係佢一定會有驚喜比我!

    回覆刪除
  2. 你d鞋好危險...我最慘個次odie ko左我買番黎只係一晚既涼鞋,心痛到.....

    回覆刪除
  3. 哈哈,終於搵到真兇喇! 我反而好想睇下段片,睇下阿milk點樣接力

    回覆刪除
  4. 佢兩個活寶寶,攪到爸媽頭暈暈呀

    回覆刪除