2007年7月3日 星期二

悠閒0既美國之旅

上個星期同朱古力奶姨姨去左美國, 唔係去玩, 又唔係去做0野喎, 係去renew我果張就黎到期0既綠卡!  其實拎左張綠卡10年, 都無諗住過去住, 不過自從養左朱古力奶之後, 連生活習慣都變埋, 無以前咁成日行街shopping (慳返唔少錢), 反而多左去下郊外, 同大自然接近左!   所以今次都去renew定張綠卡先, 話唔埋遲d有機會帶埋朱古力奶過去住呢!

今次0既假期短短一星期, 但係都過得好"他條", 每日就係食, 訓, 同行街, 又無時間限制, 又唔洗好似去旅行咁, 要跟住好tight 0既schedule去觀光, 總之想出街就出街, 想訓就訓, 想食就食, 簡直係我0既dream life!!!!!!

當然要多謝親戚們同埋朱古力奶表舅父仔(Cookie) 0既"熱情"款待 (至於Cookie有幾熱情, 遲D話你地知!)!  真係辛苦晒朱古力奶姑婆, 要車我地四圍去, 渣車本身對於朱古力奶姑婆黎講, 真係幾辛苦架!  仲有要多謝朱古力奶叔公接送我地去機場, 同埋借個local手機過我地, 等我地唔洗下下roaming, 慳返唔少錢!   最後梗係要多謝朱古力奶太婆, 整咁多好0野我地食, 真係嘆過0係屋企!!!!!!

不過成程都掛住朱古力奶同CoCo爸喎, 阿囝阿囡唔知有無掛住我呢?  小朋友無媽咪0係身邊好陰公架!  好彩返到黎一人二狗都無咩事!

今日又要回復正常開工, 真係有d唔捨得, 有d depress添 !

2 則留言:

  1. 你,好似曬命喎,仲有相呢

    回覆刪除
  2. 哈哈, 呢個trip又真係好嘆, 去到唔想返黎架! 係咪引到你都想去旅行呢?

    回覆刪除