2008年7月11日 星期五

24週-早左0既4D

不經不覺, 已經24weeks啦!  其實自從16weeks之後, 已經無咩唔舒服, 食得訓得, 放狗抹狗都無問題.  加上過埋20weeks果時0既結構檢查, 可以話係好好彩地無驚無險.  而家接近2nd trimester 尾, 又開始有另一種唔舒服啦!  近呢幾個星期阿b郁得好勁, 佢阿媽我肚餓佢又踢, 食飽又踢, 訓覺又踢, 訓醒又踢, 真係好似無時停咁!  雖然我知道咁係正常0既, 不過硬係覺得女仔斯文d好喎, 第日出左世會唔會好鬼活躍架, 唔好嚇我呀!!!!  不過比佢踢幾野都無特別唔舒服, 最慘係我右邊恥骨痛, 行路反而無訓覺轉身咁痛喎(奇怪!), 而家半夜多數要起身去一次廁所, 加上轉身有時又會恥骨痛痛睡, 所以朝早多數都起唔到身......!


星期一去做第n次0既產檢, 醫生check左阿b仲係中碼b, 大約58 percentile左右. 太好啦, 我唔要大碼b呀, 雖然大部份阿媽都好恨大碼b, 又會係咁食黎谷大bb, 但係我覺得正常就ok, bb太大反而可能有其他complications,  加上bb無咁大, 我個肚就無咁大, 即係肚紋都少d啦, hehehe, 都係為自己...! 


24週0既腳仔同pat pat:



阿b個樣呀, 不過唔係好清:



嘩!  小姐, 邊位呀?  醫生突然影左張4D, 通常4D都係28週之後先影架ma, 而家影唔係好清楚喎, 阿b個樣仲係怪怪地咁......


3 則留言:

  1. 好得意呢... 最緊要生個肥肥白白既BB

    回覆刪除
  2. 你覺得似你定係你老公呀? BB active D 咪好囉, 聰明D呀! 你有無用托腹帶呀?

    回覆刪除