2008年7月31日 星期四

四千金阿媽...我愛你呀!

上星期Iris同CoCo爸講有嘢寄比我地, 又神神秘秘咁唔講係咩, 今晚終於收到啦!


收禮物就梗係開心啦, 但係真係好少好少會一拆開, 見到入面嘅嘢會開心到叫左出黎......



嘩, 好靚呀!  Iris你真知我心意, Labrador Retriever呢間shop我同CoCo爸去親日本或台灣都會掃貨!  本來book左今年5月去日本, 但係因為有馮家三小姐的出現, 所以無奈cancel左.  而家收到Iris呢份禮物真係開心到......唔知講咩好, 好感動呀!  當然最重要係Iris呢份心意啦, 你果然係Labclub觀世音, 對人對狗都充滿愛心, Ringo同四千金真幸福!!!!  Iris你放心, 到你添丁果陣, 我一定買張機票過去掃貨比你!  (呢個去掃貨嘅籍口, CoCo 爸想反對都好難!)



Iris, thank you very much! 我愛屎你呀!!!!!!!

7 則留言:

  1. 呢幾條口水堅好靚呀,仲係Lab Lab做主角添,岩曬你呀

    回覆刪除
  2. 好靚既lablab口水肩呀!!! 如果大條d買兩條比兩個仔做頸巾一定好型啫!

    回覆刪除
  3. 好明顯係俾我睇靚女時用....
    thanks iris anyway...

    回覆刪除
  4. 嘩嘩嘩... 好正呀! 搞到我都想...

    回覆刪除
  5. 嘩...好正好靚
    我想問下呢間野係咪只賣 bb 野架咋?
    因我八月尾會去日本,
    可以去逛逛~

    回覆刪除
  6. 我上年去都見到好多bb仔衫,好cute!! 唔緊要啦..你生完就可以去掃貨!!

    回覆刪除