2008年7月26日 星期六

RETRIEVER from Japan

今日腸胃唔舒服, 又加上胃痛, 所以lunch之後就留喺屋企休息 但係由於一早約好左朋友, 所以CoCo爸唯有單刀赴會, 我就同朱古力奶喺屋企瞓覺!


CoCo:  ......就黎悶屎我啦, 阿媽你要瞓幾耐架????



Milky: zzzzzzzzzZZZZZZZZZZ



CoCo媽: 阿囝你悶呀? 睇下書啦!  呢本日本季刊"Retriever"好多嘢睇架, 自從阿媽去日本果時見到買左一本之後, 返到香港而家每期都有去Sogo bookshop訂架!


CoCo:  日文黎喎, 你識睇咩????  我對睇書無興趣, 本書咬唔咬得架????



書中介紹美國有個splash dogs嘅比賽, 係要d狗狗跳水鬥遠, 如果香港有呢個比賽, 我諗CoCo應該可以入三甲!



見到人地喺日本可以揸車同狗狗周圍去, 好羨慕!



日本好多人養Retrievers架!



有好多仲係一家大細, 好sweet呀!!!



雖然喺日文, 但係好多靚相同圖晝, 加上日文其實好多漢字, 估估下都大概估到佢講咩, 最重要係佢專講關於Retrievers嘅野, 啱晒我地呢d又有Labrador Retriever, 又有Golden Retriever嘅主人!!!

1 則留言:

  1. Maggie, sorry that I will go to Bangkok tomorrow till next Tuesday, so can't have lunch with you. Next time if you come to Central for checking again, we can have lunch, call me la!

    回覆刪除