2008年7月14日 星期一

Shopping day???

星期六冇特別嘢做, 我哋睇雜誌又見到pccw呢個weekend會喺沙田荷花有"視察易"promotion, 咁就"山長水遠"走左去新城市行下啦!  CoCo爸一時興起, 係都要咩部30D出黎, 話要影下我大住肚都仲要shopping嘅相喎........................


改左名嘅一田, 第一次行, 諗住睇下d頸鍊啦... 嘩, 一條旺角嘅貨色都要成三百幾蚊? 走人!!!!!!



Hallmark babies減價喎, 都幾靚架, 不過係短袖, 仲要係過頭"凹",   得個睇字!



呢間又減價喎, 40%off 喎, D衫仲幾靚添......



減左價都要4百幾, newborn BB衫最多著個零月, 我就梗係唔會買啦!



去到荷花, 竟然係無PCCW counter!!!  問下d sales, 佢地話pccw係話會黎, 但係4點幾都唔見人, 仲要唔知黎唔黎架!  下, 有無攪錯呀, 咁都得?  結果荷花又係得個行字!  床仔床單, 之前都買晒囉...



最後出返中環蘭芳園食下午茶, 仲比CoCo爸捉住同石板街影相!





總結whole day都係window shopping, CoCo爸今次想影我大肚都掛住shopping嘅證據.....係失敗左嘅! wakakakaka!!!!!

9 則留言:

  1. 真係一個靚媽媽呀!!唔怕影多d啦!!

    回覆刪除
  2. 呢個大肚媽媽好靚媽呀!

    回覆刪除
  3. 靚媽媽一定要影多D相留念, 你一定會生個Pretty baby girl !!

    回覆刪除
  4. 嘩無見一排, 個肚大咗好多, 依家幾多個月呢?! 我個best friend都啱啱4個月, 依排好似好多準媽咪呀!!! 記住, 依家有風一定要洗到盡, shopping, high tea, 宵夜依d都係碎料... coco爸得依幾個月聽話架咋!!!

    回覆刪除
  5. 我個frd話大肚既時間係好值得留念架喎~~
    影多d啦~~~第時就係兩母女既合照多架勒!!

    回覆刪除
  6. 大肚相影多D當留念架,得閒影番幾張,遲D就可以回味喇

    回覆刪除
  7. 我好多朋友駝住b時肥左無咁靚,你反而仲靚左呀!

    回覆刪除
  8. 嘩...kitty, 你份人真係比平時更加假喎...

    回覆刪除
  9. 老公陪shopping兼做埋攝影師,真係好sweet

    回覆刪除