2008年7月12日 星期六

High tea @ Mandarin

上次做完產檢, 行左過隔離0既MO食high tea. 


我地叫左一set, 一人份量, 因為都係過下口癮姐.  上面4舊係sandwich, 味道ok啦!  下面由左至右係cheesecake, 雞批, 煙肉批同埋carrot cake.  最好食係煙肉批同cheesecake, 雞批一般, 至於個carrot cake就係失敗之作!  甜到死d味又假!



個set仲有兩件muffin, 一件plain, 一件有提子0既, muffin本身ok好食, 不過最好食係隻果jam, 初初食有d怪怪地, 點知食多幾啖又幾好食喎, 好似有d花味咁, 幾fresh!



不過最後, 有一樣野真係要鬧下!  就係我叫果杯凍奶茶啦!  其實唔關杯奶茶事, 係關MO o既service事!  佢第一次拎錯左杯凍檸茶比我, 係有幾塊檸檬o係杯茶入面o既, 咁我咪叫佢換囉, 佢好快就換左另一杯無檸檬o既比我, 我心諗快成咁?  都隱隱feel到咩事, 於是我未落奶就飲一啖試下, 果然係有強勁o既檸檬味!!!!!!  嘩, 酸o既奶茶點飲呀?  茶餐廳都唔一定會發生0既事竟然發生o係5星級酒店度, 有無攪錯呀?  咁我不如去茶餐廳啦!  結果梗係要佢換過杯啦!  過份!!!!!!

2 則留言:

  1. 如果下次夾到你檢查時間, 又係平日, 咪可以一齊食飯囉!

    回覆刪除
  2. My mobile is 93776060 and office no. 28267219. Call me one or two days before confirm :)

    回覆刪除