2008年7月9日 星期三

朱古力奶之無晒脂肪療程

朱古力奶早排去睇vet, 兩個都要減肥, Milky情況最為嚴重 (因為真係好肥), target係要減3kgs.  我最初就減佢地糧, 點知自從我減左糧之後, Milky就成日好似好餓咁, 以前佢從來唔敢入廚房搵野食, 減左糧之後唔單止勇闖廚房, 仲聞垃圾袋呀!!!! (佢從來無試過架).  見到佢咁, 我心都痛埋, 所以決定唔好減咁多糧, 取而代之買包減肥糧, 同正常糧兩溝比佢地食!  而家total份量減大約20%, 其餘就兩溝.


一半正常糧:



 


一半減肥糧:



 


希望佢地兩個快d減肥成功啦!!!

5 則留言:

  1. 我由細到大都係一個肥妹,所有講得出o既減肥方法都試過,連減肥醫生都睇過幾次 ... 可惜全部都冇效,仲搞到自己越減越肥 tim,最重仲試過 18x lbs ...
    最近朋友介紹左以下網站比我 ... 我跟足佢教o既方法,完全唔洗食藥、唔洗節食、唔洗打針飲苦茶、亦都唔洗做運動 ...
    好神奇,一個月已經減左 13 lbs ... 條腰減左 3 吋半,仲改善埋長期便秘o既問題 tim ... 我朋友佢自己都減左十幾磅,條腰減左 6 吋 ...
    誠意推介呢種健康減肥方法,希望你o岩用 la:
    www.keepfitnow.com/erica

    回覆刪除
  2. um... 個人意見, 如果揀減肥糧儘量唔好揀canidae... qq果時食左2個月唔減反加, 足足重左6磅... 嚇死我! 初初我以為比錯份量, 同其他朋友仔傾開, 原來有其他朋友仔都係咁講... 希望milky係例外架啦!

    回覆刪除
  3. 哈哈, 睇o黎有人以為係你本人肥得滯喎....
    你估milky會唔會有18xlbs??? 如果佢條腰減到6吋, 你估佢會點呢???

    回覆刪除
  4. 岩岩我同yahoo blog search功能search野, 竟然比我搵到有個唔知乜水將我blog既文章copy落佢自己個blog度當係自己既blog, 我已經send左檢舉去yahoo blog, 請問咁樣算唔算侵權呀? 好驚呀! thanks!
    侵權blog http://hk.myblog.yahoo.com/heavenly_love_first_love

    回覆刪除
  5. oscar 仲食糧果陣, 係食 burns high oats 減肥架! 如果 candiae 唔 work, 你可以 try 呢隻!

    回覆刪除