2009年2月10日 星期二

我個工人......到底好唔好呢?

自上年8月請左工人之後, 佢工作表現一直都好好, 當我慶幸自己好好彩之際, 就開始發生一連串令我好懷疑佢有幾好既事.  不如大家比意見!  究竟係我地harsh定係佢有問題呢?  (remarks:  呢篇野好長, 要花少少時間睇!)


好處:


1.  清潔好乾淨,


2.  煮野好食,


3.  照顧bb都叫有心機,


4. 自動自覺offer help, 有時星期日我地同Sheryl去街夜晚11點幾先返, 佢本來已經 入左房, 都會走出黎問下我地洗唔洗幫手抱住bb, 等我地去換衫settle down. 


5.  假期7,8點就返屋企, 仲會自動做家務,


早係請佢之前, 我地叫佢簽左一份regulations, 講明唔可以用我地任何資料去借錢, 同埋唔可以將我地地址電話比任何其他人, 點知:


1. 早兩個月有日有人打黎屋企搵佢, 我地一問之下, 原來佢同UA財務借左錢, 第一期就過期未還, 人地打黎追佢. 比我地知道之後, 佢就喊晒咁話feel ashame,仲話一定會準時還.  當時我地都好煩, 因為佢工作表現其實好好, 如果炒左佢請過一個, 分分鐘仲差過佢.  問題係佢明明無我地屋企電話號碼 (Contract只有地址), 好明顯就係佢用我地個電話打比自己黎睇個來電顯示!  結果我地同佢講如果再收到呢d電話, 我地會take further action. 


2.  我生完之後成日食雞, 好多時都覺得好似少左d脾肉, 直到有一次整完隻豉油雞, 我發現得less than一隻雞脾, 我一怒之下走去摷垃圾桶, 發現有幾塊雞皮, 可以砌返成隻脾出黎, 仲要好似多過一隻添.  佢自己都認食左, say sorry. 其實我生完之後忙到死, 有時要餵奶攪到好夜先食飯, 所以就叫工人自己食先, 諗住信得過佢唔會食好多, 同埋諗住佢食得幾多呀, 點知……原來佢地係唔識自律, 對佢好佢都唔會感恩, 只會take advantage of employer!  自此之後, 我地每餐都一定要分"食送"比佢, 佢從此食雞只有雞胸肉食!


3.  尋日收到一封電話公司寄黎我屋企比佢既信, 我問佢點解, 佢地d bun bun一直都只係用儲值卡, 因為上台要住址證明, 同埋如果佢地講IDD講爆唔比錢d收數佬會追上門 (同借錢唔還後果一樣!)  最主要問題係佢又拎左我地個地址比其他人, 佢話 我問左阿sir”!  CoCo爸就好嬲, 因為果次佢係好似8掛咁問 你地d電話上台係點比錢架, 手續係點架?”  佢就係恰CoCo爸無介心, 當佢吹水, 點知佢話咁樣叫做問左啦喎!  我即時話 你無講過要上台果個係你喎!”  我叫佢即時cut左佢, 用返佢不嬲用開既儲值卡, 佢話無問題.  之後我諗深一層, 都係唔對路, 剛剛寄左黎比佢果張 statement , 本身就係一張住址證明, 佢又可以去做其他野!  於是我就沒收左佢張statement.   好啦, 到今日, 佢又同我地講佢原來簽左約, cut個電話plan要罰錢!  哈哈哈, 我真係話之你, 要罰錢你咪自己比囉, 無錢比?  唔緊要, 我幫你比, 下期糧扣返囉!!!!


4.  今朝起身返工, 佢出左去買食送, 我聽到廚房有聲, 原來佢用個電飯煲黎煮飯, 我明明記得尋晚有成兩碗飯剩, 仲叫佢留黎做今日lunch, 開雪櫃見兩碗白飯仲係度, 我打開個電飯煲一睇, 佢煮左成兩三碗飯係度!  我又趕住返工, 唯有出左門口上左車先打比佢, 佢話arm arm買完食送返到屋企, 我問佢點解煮飯, 佢話d米係佢自己買既, 佢個胃唔舒適, 要食白飯先舒服d.  我話你要食成4,5碗飯先夠?  無食早餐咩?  點知唔問由自可, 一問把幾火, 佢話今朝抹完車落左去美心食早餐, 又話自己好易肚餓, 所以上晝lunch之前要再食d飯先得!  Shit!!!!  我不嬲都只係叫你早一日買"食送"果時買埋麵包做第二日早餐, 呢排我都覺奇怪, 唔見佢買麵包返黎, 原來係落左去美心嘆早餐!!!!  第一, 我無話過你可以出去食早餐, 第二, 就算d米係你自己買, 你開住個電飯煲走左出街已經唔好, 一日本來煮兩次就比你用黎煮三四次, 又晒電費又容易整壞!  結果我地同佢講, 既然佢話佢咩其他野都食唔到, 只係食到飯, 咁我地就淨係比白飯佢食, 兩三碗都無問題, 但係唔會比"食送", 佢無出聲, 我地叫佢諗下先, 晚飯前答我地!  (其實如果個胃唔舒服只係可以食飯, 咁點解早餐唔食白麵包要食美心呢???)


發生咁既事, 到底係咪我地一開始就對佢太loose太好太自由呢?  佢自己都話我地對佢好好, 好過晒之前d employers.  佢地呢個民族係咪個個都一樣, 對佢好d係唔得0既, 係咪一定要攪到好似看犯咁看佢先得呢???? 

沒有留言:

張貼留言