2009年2月24日 星期二

CoCo可能要剝牙!!!!!!!!!!

近排朱古力奶輪流病, 先係Milky又呵血尿, 驗尿又發現係舊病復發, 有菌, 偏鹼, 有晶體, 今次仲要有兩種唔同晶體添!  醫生又開抗生素, 再加一樽cranberry extract.  我就拿拿聲摷返0係冰箱果兩pack frozen cranberry出黎, 叫賓姐用碎肉機攪成紅莓蓉比Milky食, 3管齊下, 一個星期後再驗尿, 已經無細菌, 但係仲係偏鹼, 要再observe多一排, 再唔得就要轉食presciption diet!  唔係下?  我最唔想比佢地食prescription diet, 等如食垃圾!  我問過醫生, 佢話cranberry要食好多先可以令尿液變酸, 咁我問佢食得太多有無問題, 佢話無, 所以都係cranberry extract + cranberry 蓉食多一排睇下點先, 再唔得就試下轉其他糧, 總之食prescription diet係last option!

 

Milky之後又輪到CoCo, 阿囝仲大件事, 本來只係耳仔有yeast, 睇醫生滴下耳仔食下藥就會好返, 點知睇完耳仔何醫生加多句: "上次Dr. Jenni 同CoCo做body check果陣見到佢有隻牙崩左喎, 等我睇下!"   Check左一輪, 就話CoCo應該係咬到d好硬既野攪到右邊尾二隻大牙崩左, 仲要崩到見到入面既pulp cavity, 即係nerve已經外露!  何醫生就話CoCo而家應該已經suffer緊痛, 如果有infection仲大件事, 細菌會由pulp cavity一直上到去牙肉, 到時大範圍感染就屎啦!  咁......即係點呀?  何醫生話佢建議剝左個隻牙, 免除後患!  嘩!  剝大牙勁痛喎, 全身ma醉就梗架啦, 咁佢醒返咪好痛?  一向對狗愛心爆棚既何醫生就好肉緊咁話: "梗係唔可以淨係全身ma醉啦, 要做埋local anaesthesia架, 唔做好唔humane架, 佢痛死呀!"  我見佢咁肉緊我真係想同佢講, 我都無話反對做LA, 只係問下姐, 唔洗咁激動, 我係第一個唔想佢痛啦!   我再問佢有無其他方法, 例如補牙之類, 佢話而家已經太遲, 因為已經見到nerve, 可能仲可以鍍牙根, 不過香港唔知有無醫生肯做呢d咁complicated既手術, 佢叫我地可以問下專睇牙科0既 Dr. Ewa, 不過佢自己都係覺得剝牙好d.  何醫生話如果剝牙大約要一個鐘左右, 係大手術黎架!!!!  (何醫生不嬲做野都好似繡花咁, 分分鐘唔止一個鐘, 咁阿囝咪要ma醉好耐?????)

 

睇完醫生之後我地真係勁擔心, 我一諗起為食0既coco 無左一隻大牙, 就想喊出黎, 個手街仲要咁痛, 真係痛在coco身痛在我心囉!!!!!  不過如果CoCo而家一直日日都痛緊, 咁咪仲慘?  但係我見佢平時又無咩野, 食得玩得仲成日同CoCo爸玩tug of war添, 如果佢痛無理由唔縮架喎?  所以我地決定即時book Dr. Ewa check真d先, 睇下除左剝牙之外有無其他方法!  但係要book到下星期先有得睇, 真係擔心屎我啦!!!!

 

7 則留言:


  1. 小旺旺又有新搞作啦了, 想知道他怎樣發瘋, 就來回應, 留言吧~!

    GO>

    回覆刪除
  2. 可憐朱古力奶...

    coco我就冇建議比你地喇! 至於milky, 你地可以試下比acv佢溝糧食同溝水飲, 對尿道炎好有幫助架!

    回覆刪除
  3. 希望milky,coco快d冇事啦!
    其實,狗狗做麻醉真係好危險!
    小黑曾經試過整傷喉嚨要麻醉,點知好耐都唔醒,嚇死我....
    過左預定時間成20分鐘佢都未醒,
    我即刻喊到收唔到聲....

    回覆刪除
  4. 你好呀! 剛剛發現你呢個Blog!! Coco好得意呀!!! 真係唔講唔知剝牙對狗狗係大手術! 希望有alternative 啦! 我都好想有一隻朱古力拉布拉多呀!! 但你養狗同養人仔一樣有好多責任! 而家都係...... 恨吓先啦!

    回覆刪除
  5. 狗狗牙有事真係好煩架。。。處理得唔好,細箘經牙肉入左血,真係會致命架。。。
    但其實人剝牙都唔係好痛姐,狗狗咁忍得,應該唔會辛苦的。。。睇多個second opinion, 如果都係話要做就快d造左佢先啦。。同埋同下vet,有咩可以做埋,例如洗牙,照hip xray, ultra sound etc....

    回覆刪除
  6. 有無試過比人的紅梅素比Milky食?Cranberry唔夠concentrate...我諗要extract的先會有效架。。

    回覆刪除
  7. bb都唔肯飲acv, 我e+係比gnc既acv丸佢食, so far都ok. 如果milky真係唔肯飲acv或者你可以考慮比acv丸佢食

    回覆刪除