2009年2月18日 星期三

賓姐"虐待"朱古力奶! 有相為證!

錫身0既賓姐上次死唔去, 今次佢死梗!!!!


前幾日朝早我返工, 見賓姐唔0係屋企, 剛剛帶左Milky落街放狗, 心血來潮, 落街"目及"佢先!


請佢之前, 我地同佢講得好清楚, 都已經白紙黑字簽晒rules & regulations, 唔可以借錢, 唔可以用我地址, 放狗唔可以放繩!   雖然我地叫佢放狗都只係落屋苑平台, 唔會出街, 但係放狗果個平台係送貨用既, 即係日頭會有貨車van仔之類出出入入, 我地千叮萬囑0係任何情況下都唔可以放繩, 同埋要逐隻放, 唔可以一次帶兩隻.   CoCo如果見到其他狗或者有車, 佢係無可能叫得停CoCo, 而家只係CoCo爸放狗先敢off leash, 因為CoCo都會聽佢支笛, 連我都唔敢放繩!  當CoCo見到狗想走過去玩, 就會搶繩, 不過如果你出力拉住佢, 佢都會停.  之前已經見過賓姐被CoCo拉左一下, 佢連力都唔出就放手, 連try to 拉住佢0既意識都無.  當時我地已經同佢講清楚, 要try your best去拉住佢, 而唔係第一時間放手! (賓姐真鍚身!)


我地屋企比人行既平台0係6樓, 放狗送貨0係3樓, 基本上0係6樓一睇就睇到3樓, 我去到6樓一望落去, 已經見到佢同Milky一齊, Milky係off leash 0既!!!!!!!  跟住Milky開始自己周圍行周圍聞, 阿賓竟然將本來用黎執Milky屎屎果張報紙打開舖係花槽度自己坐低!  Milky自由行, 佢仲拎個電話出黎打!  如果果時有車, 佢係無可能reach到Milky!


有相為證:~~~~~~~~~~~



我真係火都黎埋, 即刻打比佢問佢點解off leash, 佢話因為如果唔放, Milky要好耐先呵屎屎!  頂!  耐你咪同佢行多陣囉, 我從來都無限制你放狗時間, 同埋唔係容唔容易呵屎0既問題, 係安全問題!  我叫佢即時on leash, 唔可以再放!


果晚CoCo爸打電話落去管理處問3樓d看更平時見唔見我地工人放繩, 看更話: "呢個工人不嬲都唔上繩, 呢兩隻狗自己周圍行架!"  其實有呢個答案都係我地意料之內.  不過我地想再試下賓姐有無講大話.  我地問佢平時有無off leash CoCo, 佢好醒, 即時諗起我地樓下有個狗友, 隻狗同Coco好friend, 佢即刻話如果見到CoCo個friend就會off leash比佢地玩, 其他時間係無off leash咁話.  佢地講大話真係=食生菜, 佢知道我地識樓下個狗友, 人地一定會報寸, 個腦快到可以即時respond到, 呢點我真係好好好好佩服d賓賓!  我地即時踢爆佢講大話: "看更同我地講你從來唔on leash喎!" 佢無聲出, 淨係講sorry.  如果阿囝阿囡比車車死左, 你幾多個sorry都無用, 炒左你甚至殺左你都無用啦!!!!!   佢又叫我地forgive佢, 大佬呀, 一個星期入面要forgive你幾次, forgive完一樣又第二樣, 你估我係神父咩? 


炳完佢一輪之後就決定呢個人都係唔留得, 而家唯有騎牛搵馬, 搵到第二個就炒佢.   我諗阿囝阿囡都無即時生命危險0既, 起碼佢知所有看更都會同我地報寸, 睇怕佢都唔敢再off leash.  對於佢黎講 (可能對於好多無養狗0既人黎講都係), CoCo Milky只不過係狗黎之嗎, 洗唔洗咁緊張?    我要引用蔡少芬0係"豬肝補氣"入面鬧個工人果句對白:  "呢間屋入面邊個重要邊個唔重要, 你黎幫我分????????" 


呢隻衰賓今次竟然攪到CoCo Milky, 一於無得留低!


事後我地都好心痛, 原來阿囝阿囡比人"虐待"左咁耐 (疏忽照顧都係虐待0既一種!) , 我同佢地兩隻野say sorry, 叫佢地之後落街要小心d睇車.  不過CoCo個樣話我知, 其實佢好enjoy"自由行", 但係太危險啦, 阿囝你唔洗只意再做free walker!!!!!!!


 

7 則留言:

  1. 炒啦!!!!
    狗係唔識講野, 佢想點對佢地都得!!! 佢對d 狗冇愛心, 就一定唔水留抵!!

    回覆刪除
  2. 一定要炒啦. 咁危險. 又冇愛心. 大話連篇. 真係激死~

    回覆刪除
  3. 睇嚟你個工人都幾過份下, 比我果個更差...唉, 我地都係貼錢買難受架喇....

    回覆刪除
  4. 佢真係太過份......真係有咩意外佢點都賠唔到啦...
    不過佢知你地有炒佢o既意向就要更小心佢會玩野wor

    回覆刪除
  5. 真係唔得...每日要提心吊膽佢有冇上繩...驚比車車親...有事講咩都冇用....希望快d搵到好嘅新工人啦!!(印傭會唔會好d呢??好似話純d聽教d喎!!不過做野慢d...)

    回覆刪除
  6. 阿賓賓一而再, 再而三咁犯錯... oh sorry! feli! 你已被叮走! bye!

    回覆刪除
  7. 真係要炒!!我一路都有睇你工人的惡行。。真係離譜!都無誠信可言!!放Coco Milky都唔聽order, 真係唔知第時會點幫你湊Sheryl!
    希望你快d揾到個新工人啦!

    回覆刪除