2009年2月6日 星期五

Sheryl vs 朱古力奶

雖然呢幾張相CoCo爸個blog已經出左, 但係對於無睇佢個blog 0既狗友, 唔睇真係對唔住朱古力奶!


Sheryl (斜bear住家姐) :  家姐, 你咪郁呀!!!!


Sheryl (with勝利的笑容) :  哈哈, 我贏左啦, 成功K.O.左家姐啦!!!


Sheryl (好得戚) :  hehehe,  哥哥家姐你地咁渣架.....


Sheryl (怒bear哥哥) :  望咩呀望!  條氣唔順呀? 係咪想我K.O.埋你呀???


Sheryl (奸笑) :  hehe,  哥哥, 我都話你唔係我對手架啦~~~


CoCo :  ........點解個個妹妹都咁"long泥"???


 


Sheryl 只係得4個月就K.O.左朱古力奶, 睇黎朱古力奶往後0既日子都唔會好受!!!  Poor CoCo and Milky!!!!!!

7 則留言:

  1. milky不愧為dr.pet, 睇黎coco都好快可以成為dr. coco喎!

    回覆刪除
  2. 我覺得佢地三個相處好融洽喎

    回覆刪除
  3. coco仍然係咁靚仔呀!!!!!!!!!!!
    Sheryl真係好得戚por....kakakaka......不過有對咁好既哥哥同姐姐係抵佢得戚既!!

    回覆刪除
  4. sheryl真係唔驚哥哥姐姐喎....下次放d短片上來呀!!現場直播

    回覆刪除
  5. 我諗好快Sheryl好快就會追住Coco黎騎! 哈哈!!

    回覆刪除
  6. bb同狗狗都好得意, 不過要睇緊一些, 雖然狗狗好熟.

    回覆刪除
  7. 哈....路過~你囡囡都得意~
    兩隻狗狗都俾佢KO左~

    回覆刪除