2009年2月17日 星期二

My DEAR 賓賓

好多謝大家睇完上次有關我工人既事之後, 比左咁多寶貴意見我.  睇黎一係唔請外傭, 如果唔係請親都總係有d問題, 分別在於蠢, 傻, 奸,  定痴! 
 
上回講到賓姐話個胃唔舒服要落街買奶茶飲, 比佢買完夜晚又話要落街買蕉食, 今次我唔比佢去買, 食少一日蕉唔洗死呀?  我叫佢要食生果就食橙, 阿賓姐食野好picky, 厭橙酸唔食.  至於點解佢要食蕉, 又有一番典故!  話說農曆年前兩日, 阿賓半夜一點幾走出廚房煲水, 問佢咩事, 佢話唔舒服, 個心跳得好快, 手又震, 訓唔到, 諗住出黎飲d熱水睇下好唔好d, 佢又話好驚, 唔知係唔係個心有事.  攪到我地漏夜車左佢去東區A&E. 


Check晒BP, ECG, normal!  醫生叫佢留院一晚驗埋血, 第二日出院返黎, 話驗血normal, 不過potassium低喎, 比左杯嘢佢飲.  醫生叫佢兩個星期後再返去覆診, 再睇埋detail嘅驗血result.   聽佢咁講, 似係hypokalemia之類, 而醫生比佢飲果杯應該係potassium chloride.  不過hypokalemia成因可以好多, 小病又得大病又得, 所以醫生要再detail同佢驗血, 兩星期後再follow up.   覆完診返黎, 醫生話result normal, 無任何問題.  於是我就好心叫佢食多d生果, 好似蘋果同香蕉, 都可以補充potassium.  事關賓姐一向唔食生果, 厭酸!  自此之後, 賓姐就日日食蕉, 果晚我唔比佢落去買蕉,  半夜十二點幾又話好唔舒服, 又心跳同手震!   我果頭唔比佢去買蕉, 佢就半夜黎叫唔舒服, 實在好有'玩嘢"之.  CoCo爸嬲起上黎就叫佢唔好再咁嘈, 上次醫生check 過都話無事, 叫佢快d去瞓.   跟住佢就死死地氣返入房瞓.   我就同CoCo 爸講, 睇住黎, 佢第二朝實話要去睇醫生.


第二朝返工前, 見佢鬼打都無咁精神, 仲主動問我抹車洗唔洗抹埋入面, 因為Milky尋日坐過, 我趕住返工, 應左佢一聲"好呀"之後就出門口, 上左車諗下諗下就覺得事有蹺踦, 因為平時抹車身我預佢半個鐘, 如果抹埋車入面就預一個鐘, 睇黎佢梗係又想蛇落街食早餐!  不過我又諗可能係我小人之心姐, 可能佢真係好主動咁想幫我抹車入面呢?!   我8:30出門口, 9:30就收到電話, 賓姐打黎話佢好辛苦, 頭暈又想嘔又頸痛, 成晚都瞓唔到, 而家做唔到嘢, 好辛苦要即刻去睇醫生!  嘩, 佢準時到呢...剛剛一個鐘抹車之後就唔舒服,  仲要話尋晚無瞓, 但係一個鐘前仲龍精虎猛, 仲話幫我抹埋車入面!  較都無咁準, 睇死佢又蛇落街嘆完個早餐上黎先叫唔舒服!  好彩CoCo爸喺屋企, 我就叫CoCo爸夾佢去睇私家(小西灣名醫王露茜醫生, 我唔舒服都係睇佢!), 嫲嫲就過黎睇住Sheryl. 


醫生話賓姐個胃有氣, 應該係感冒入腸, 腸胃炎.  阿賓姐成日話自己咩都唔食得, 因為食完成日要去"呵屎", 但又唔係肚呵喎, 係正常果隻, 問佢大唔大量, 佢話次次都好多架.  但係食白飯, 奶茶同蕉就唔會"呵屎".  醫生都話無可能喎, 又唔係肚呵, 佢又無咩食嘢邊得咁多屎呵???  醫生都解釋唔到, 問佢係咪壓力大?   CoCo爸同醫生講話賓姐要飲奶茶同食蕉, 醫生即時話腸胃炎唔可以飲奶同食生果, 叫佢唔好食!  跟住開左成10包藥比佢, 叫佢一定要食晒!  


哈, 腸胃炎會手震心跳頭暈想嘔頸痛同成日呵屎(正常果隻)?????  好明顯係誇張作大!  我果晚返到黎, 同賓姐講"你知唔知我做咩架? 我做medical related嘅嘢, 咩病有咩symptoms我大概都知, 你呢d symptoms 無大病既, 唔洗咁擔心!"  呢句說話明顯係用黎兇佢, 等佢唔好以為我係白痴, 連你扮野我都唔知?!  賓姐聽完我呢句之後即刻藥到病除, 咩symptoms都無晒, 可能唔係我果句說話勁, 係醫生果10包藥嘅功效!  真係靈丹妙藥!!!!!


事後諗返成件事, 佢真係有唔舒服, 如果唔係點會要求淨食白飯咁虐待自己?  我地結論係阿賓姐錫身到不得了, 少少唔舒服就"蛇gwei"到死, 誇張到無人有, 只係腸胃炎, 又話自己又暈又嘔又手震!  唔怪得佢清潔咁乾淨, 吸塵第一時間吸左自己房先, 佢用果個廁所乾淨到你唔信, 用水一定用熱水, 仲要開到最熱果隻, 番熱d"食送" 永遠唔用microwave, 次次開大鑊水蒸熱, 我地果d就用microwave.


結果我地唔比佢開爐返熱, 只可以用microwave, 同埋開水唔可以開到最熱! 


尋日阿dear賓賓食晒d藥, 問佢有無事, 佢話應該無事啦, 不過想再follow up 醫生多一次.  嘩, 佢真"經貴", 普通腸胃炎都要follow up???  我上星期夠呵足3日啦, 咪又係咁返工!!!!!!


蛇gwei錫身怕死都罪不至死既, 不過阿賓姐仲有下文.................(待續)

3 則留言:

  1. 你個賓姐真係好鬼正既傘~. 係氣至頂得佢順. 比我一早"烹"左佢走啦. 仲經貴過主人.

    回覆刪除
  2. 我都係咁話,咁巴閉就不如返菲律賓請個工人服待佢囉!

    回覆刪除
  3. 嘩..........我覺得妳可以出書...wakakaka....ur dear 賓賓o既故事實在太經典喇!!! 原來佢唔知你做乜....怪不得開頭去得咁盡...
    知道咗有無好dd?

    回覆刪除