2007年9月3日 星期一

902@狗公園


902Marlboro 0farewell party (Marlboro即係嬌嬌(以前0既丁丁)主人暫養緊0既乖乖狼狗), 下晝去到狗公園雖然落左一陣雨, 好彩3點幾都停左雨, 成班嘩鬼()可以喪跑草地同喪游泳池尋日人狗都好多0野食呀, 多謝circled甜品

!!!  狗狗都好豐富架, 有丁茶媽好pro. 0既靚靚蛋糕同muffin, Nadia0既雞肉muffin, 同埋我整0既香蕉蛋糕!


大家0既狗狗都玩得好開心, 多謝circle0既安排最開心就係可以見到嬌嬌, 我都不知幾掛住佢見到佢而家咁幸福, 我都好安慰!!!

  不過嬌嬌唔知點解對手, 個咀, 同埋個身有d地方d毛變左紅色, 唔知係咪skin有事呢?  睇到我心都痛埋
, 嬌嬌你要乖乖地呀, d絕育果陣check埋咩事, 希望係普通敏感啦!!!


盡興而歸之後, 朱古力奶到今日都仲未回氣, 今朝落完街返上黎, 玩都無玩, 又大覺索!!!!


 

CoCo: 阿妹你做咩呀?   Milky: 潛水囉, 阿哥你唔識架啦!



CoCo呢個"拋屎"好高難度下喎!



Marlboro: 我好想要個波波呀, 但係下面好似好危險!        Milky:  你唔要我要!!!!!!



Milky:  水上執到寶, 問天問地都羅唔到!



兩隻野玩玩下又target左人地隻"雞"



阿囡呀, 隻雞好明顯係"流"架, 洗唔洗咁肉緊呀?



靚女冰冰:  Min姐姐, 我...我...我....可唔可以唔落水呀?



原來嬌嬌都係水怪, 跳水都好勁架!



嬌嬌:  "大佬, 借個玩具黎玩下得唔得呀?"      Marlboro: "點解你搶左我個玩具先問我得唔得...?"


嬌嬌: "Circle家姐, 你做咩呀?" 

 



嬌嬌: ”你浸親呀?唔洗驚,我去搵人黎救你!"



哦...阿大無留心聽書, 屎啦你!!!!



濕水忌廉



細細隻都跑得好快架!



我上唔到水呀, 唔該搵人幫幫我呀......


你仲掛住影相?無人性架...我無力啦!!!!




你地估下邊隻搶到個波?


嘩...有人(狗)出茅招呀!!!!!




 

沒有留言:

張貼留言