2007年9月24日 星期一

再整月餅


經過上次樣衰月餅之後, 今次改進左, 用少d olive oil, 多d水, 個樣靚返d啦, d花紋仲見到呀!


南瓜蓉雞肉, 個日本南瓜喺citysuper買,好甜, 整果陣我都忍唔住食左幾啖!

整完月餅, 仲有南瓜蓉同雞肉淨, 所以朱古力奶晚餐就加料: 南瓜蓉+雞肉+紅莓蓉+狗糧+亞麻籽粉!


7 則留言:

  1. coco同milky有無得食架? 唔好比coco爸一個食晒呀!!! 起碼留一個半個比bogi啦!!! 中秋節快樂...

    回覆刪除
  2. KK and Maggie, 中秋節快樂呀! CoCo Milky一見我切月餅,就兩眼發光, 仲9秒9刷晒!!!

    回覆刪除
  3. 今次好得喎 ,我想問,點解要加紅莓蓉比佢地既

    回覆刪除
  4. mui媽, Milky之前成日尿道炎, 因為ph高, 膀胱有晶體, vet建議比佢食紅莓(cranberry), 我而家間住比紅莓蓉或者cranberry 嘅supplement佢地食lor, 食左之後再check尿尿嘅ph, 真係可以keep到ph唔好咁高架, 食左之後Milky都無再返發囉!

    回覆刪除
  5. 原來如此 ,其實我唔明,cranberry / rasberry兩隻都係紅莓,到底有咩分喇 ,我冇check 過Mui Mui尿尿既PH呀,咁我比佢食會唔會有助預防尿道炎呢,thanks

    回覆刪除
  6. mui媽, cranberry同raspsbery係兩種唔同嘅莓, cranberry嘅 好處 係對尿道健康好架, 唔止係狗, 人都係, 我都有飲cranberry juice架!

    回覆刪除