2007年9月24日 星期一

有意義又充實嘅星期六

星期六下晝Dr. Milky要去筲箕灣一間老人院開工, Dr. Milky都出job出左9個月, 而家已經定好多啦.  初時佢一去到開工嘅地方, 見到其他狗就好似開制咁, 興奮到扭晒patpat! 

而家好好多啦, 見到其他狗都會好excited, 不過好快settle, 投入工作!

今次visit有少少特別, 間老人院係第一次攪dr. pet探訪, 初時我都有d擔心d公公婆婆會唔會好驚狗!  不過出乎意料之外, 大部份公公婆婆都唔驚大狗, 仲爭住要摸d大狗喎!
  同佢地傾多兩傾, 原來好多以前都有養過狗, 仲係大狗, 狼狗之類!  有個公公仲話Dr. Milky小兒科啦, 咁細隻!  另外今次老人院負責攪dr. pet visit嘅staff係我同行黎架(職業治療師), 唔怪得之呢間老人院d老人家好似比其他老人院果d開朗d啦, 同行都有功勞架!

Dr. Milky收工之後, 我地就一家四口去左寶馬山食下午茶, 多得Milky, CoCo又有街去!

唔好以為做Dr. Pet一個鐘好他條, 每次visit完之後, Milky都攰到得返半條狗命!

飲完下午茶, 我地就送左朱古力奶去爺爺屋企, 我地就去shopping, 夜晚再返爺爺度食飯!  朱古力奶最鍾意去爺爺度, 因為有"無間斷"嘅零食塞入佢地個口, 阿爸阿媽都唔認得!

喺Apita (即係前身Uny)行下行下, 比CoCo爸發現呢盒嘢!  嘩, 朱lab呀!
  嘩, 大頭狗呀!  嘩, 特價$20呀!!!  平到咁, 唔買真係對唔住自己呀!!!!!!!!

夜晚返爺爺屋企做節, 食完晚飯之後, 隔壁屋隻哥基過左黎玩, 佢好鬼可愛架, 不過有d驚CoCo, 仲"哩"左喺CoCo爸隻腳後面!  其實CoCo咩都無做過, 淨係聞下佢佢已經驚成咁啦!  

2 則留言: