2007年9月14日 星期五

睇vet前遊山頂

尋日帶朱古力奶去睇醫生之前, 見難得一日weekday放假, 就帶埋兩隻野去山頂飲茶.  雖然尋日好晒, 好彩餐廳好涼爽, 一d都唔熱!  地方唔錯架, 狗狗有地方坐, 又唔會騷擾到其他人, CoCo仲好受外國遊客歡迎, 行過都摸下佢, 真係識貨, 有taste!!!


Milky: "伙計唔該開壺水仙呀!"

CoCo: "阿媽你又話同我去食lunch, 淨係得你地食, 又無我份...................
"

Milky: "呢度地方幾好, 地下又乾淨, 不過如果可以入埋去嘆冷氣就好啦!"

Milky: "哥哥, 阿媽要我地影咩呀?
"    
CoCo:"好似係叫獅子亭喎!" 

Milky:"下?  救命呀, 有獅子呀!!!

"       
CoCo:"............................"

食完嘢去左餐廳隔離果條芬梨道行, 成條路都有樹蔭, 唔熱不特止, 仲好鬼涼爽, 正!

Milky:"哥哥, 阿媽又想我地影咩呀?"
   
CoCo:"山頂靚景喎, 好多自由"痕"都爭住影架!" 

Milky:"我仲以為影鐵欄添!

"              
CoCo:"..............................."






4 則留言:

  1. Just passing by. Hope you'll have a wonderful weeked!

    回覆刪除
  2. 佢兩個好開心,加埋你D對白仲攪笑呀

    回覆刪除
  3. 邊度可以同佢地一齊飲茶

    回覆刪除
  4. Min, 果度係山頂采蝶軒, 即係以前Shooters個舖, 佢地d半露天位可以帶狗狗架!

    回覆刪除