2007年9月8日 星期六

紅蘿蔔蓉雞柳

我一直都相信, 比狗狗食天然0既野, 一定好過食狗糧, 狗狗0既腸胃, 自古至今, 無理由係design for食乾糧架?

  不過除非我中左六合彩, 唔洗做大把時間, 如果唔係, 要日日煮比佢地食, 真係無咩可能!  除左時間問題之外, 營養方面都係concern, 自己整唔清楚分量, 同埋差d咩營養, 所以我都係覺得溝埋乾糧一齊食會穩陣d!

前兩晚煮開飯, 就蒸左雞柳同紅蘿蔔蓉比朱古力奶食, 大家話d紅蘿蔔蓉遠睇似唔似蟹子???  至於分量, 我係睇"狗狗食得天然', 如果for大狗, 每餐乾糧分量減25%, 加料蛋白質(例如雞柳)就加大概兩湯匙, 至於蔬菜(例如紅蘿蔔), 就一定要攪爛, 如果唔係, 狗狗會消化唔到架!  我之前試過將紅蘿蔔切細粒, 結果朱古力奶原粒呵返出黎 !!!!!


4 則留言:

  1. YEAH! 齊齊轉HOMEMADE DIET! 我上網睇D資料係 10KG體重 --> 200G - 300G肉 --> 85G - 100G生骨, 唔知有冇錯呢?

    回覆刪除
  2. Goldie, 我諗隻隻狗體質唔同, 可能要按須要adjust. 我睇書話要計食幾多protein(肉)唔難, 難係難在點計其他營養!

    回覆刪除
  3. 真係要好似KITTY咁慢慢試...

    回覆刪除
  4. 我覺得呢個配搭好鮮甜 ,我睇書都係唔識點計,所以餐餐必定會撈糧,平衡佢地所需

    回覆刪除