2007年4月4日 星期三

我和太陽伯伯

有日早左放工返屋企, 喺梳化度休息, 果日都幾好天, 所以我地西斜嘅屋企就更加西斜, 點知比我發現......Milky會追住太陽伯伯黎瞓架! 

 

轉位......

 

同場加映...Milky優美嘅睡姿!

咦, 呢張好似有d兒童不宜喎!


4 則留言:

  1. 您好~
    我依家做緊份畢業論文~ 係關於研究人類同WORK ANIMAL 既關係既... 目的係想證明人同動物之間既relationship bond..係同人同人之間既relationship一樣 / 相似~ 從而提升動物o係人類心目中既地位~係唔止動物一隻咁簡單~ 我其實都搵過DOCTOR PET果邊幫手GA...但係佢地話我個TOPIC未能帶出佢地宗旨, 所以婉拒左我~我亦都有搵過DOCTOR DOG果邊, 不過佢地話4月17先俾到答覆我幫唔幫得~因為我份論文要5月中交~會趕唔切~所以我唯有係直接搵你地--DOCTOR PET/DOCTOR DOG 主人幫手囉... 您可以用以下兩個途徑搵到我: contact no. : 9339 5608 (maggie) e-mail: loveicie@yahoo.com.hk 其實係有 兩份問卷 的~而兩份問卷入面既questions係有d相似~同埋有d人會覺得佢地重覆又重覆~咁係因為佢地用黎量度既野係差唔多...不過兩份問卷based on既theory唔同..所以要兩份都用~ Lexington Attachment to Pet Scale係用黎measure返主人對寵物既情感關係程度~至於開頭果份Human-Animal Attachment Measure 係建基於人同人之間既情感關係理論的~要measure既area性質差唔多~所以令到d問題都好相似~希望您可以包容一下~ 您都可以揀用online questionnaire幫我完成問卷調查ga~ http://www.my3q.com/go.php?url=loveicie/29218 如有需要您係 有權要求 我SEND返份正式既QUESTIONNAIRE俾您 (係MICROSOFT WORD FILE黎既) 完成online questionnaire後請send e-mail俾我or o係我blog度留個言話我知你做左份questionnaire~ thx so much~

    回覆刪除
  2. mimi : 我都係成日咁瞓架.......

    回覆刪除
  3. haha~你個柜角又係冇左忽呢~ 我幾鍾意俾佢地晒太陽架~ 見有太陽入屋呢,我會叫佢地訓係照到既位置 睇下milky幾enjoy就知law~

    回覆刪除
  4. mimi同milky樣似, 連睡姿都似埋! 至於個柜角係邊個咬嘅, 到而家都唔知, 所以兇手至今仍未落網, 基於寧縱莫枉嘅精神, 朱古力奶仍然逍遙法外!!!!

    回覆刪除