2007年4月13日 星期五

Milky兩歲生日, 大個囡啦!

4月13號係阿囡嘅大日子, 做阿媽嘅, 一定唔可以偏心, CoCo生日有我親手整嘅香蕉蛋糕, Milky又點可以無呢?  今次仲買左個10蚊雞嘅心型焗盤, 襯晒阿囡咁sweet!!!!!  阿囡又大一歲啦, 媽咪祝你開開心心, 健健康康, 日日都笑得咁甜啦!

剛剛出爐嘅香蕉蛋糕脹扑扑, 仲好香添...

加埋cranberry 同餅餅做topping, 攪掂!

Milky嘅生日會, 仲有呢隻朱古力奶姨姨去英國買比我嘅chocolate lab公仔參加, 個袋入面仲有朱古力食架!

阿囡笑得好開心喎!

Milky:  公公婆婆姨姨都黎埋同我慶祝呀, 佢地仲買左生日禮物比我添!

一家5口(連埋新成員chocolate lab公仔, 佢個名叫CoCo Junior!!!
)

阿囡嘅生日禮物, 點解全部都係食物黎嘅? 

6 則留言:

  1. 遲來的祝福! happy birthday to milky!

    回覆刪除
  2. happy bday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 個cake 整得好好呀!!!

    回覆刪除
  3. Goldie, thank you! CoCo同Milky好耐無見bbq啦, 希望快d有機會可以一齊玩啦! 丁茶媽, 全靠你個recipe, 又容易整又好味呀!!!!!!

    回覆刪除
  4. 噢,遲曬到添 ,但睇相都知Milky有個又開心、又豐富既生日啦

    回覆刪除
  5. milky真係幾時都咁sweet既jei~~~

    回覆刪除
  6. Thank you Mui媽 and Nadia, Milky有嘢食就巧開心架啦, 不過Milky就無Muimui咁好口福, 佢阿媽我整黎整去都係一款蛋糕!!!!

    回覆刪除