2007年4月7日 星期六

我契仔 - 大埔喪波

我契仔波仔已經3個幾月大, 打左兩支針, 健康都ok, 仲已經有個"朵" - 大埔喪波!!!  復活節連埋清明成5日假, 做契媽嘅我, 梗係第一時間去探下契仔啦!




 


波仔: 契媽, 你依依呵呵講咁耐講咩呀, 又話買左嘢比我食, 得個講字!



波仔: 係囉, 快d開啦!



咦, 波仔同Zoe有咩共同目標呢??????



探完契仔, 去左大尾篤食飯, 呢間新開嘅泰菜, 有少少fusion菜feel, 好好味架!!!



好多燒烤海鮮, 好似去左布吉咁!



要預早訂嘅原隻燒乳豬!



契仔阿爸私伙紅酒, 好rich好易入口, 仲唔貴添, 等我地都買返支看門口先!



青咖哩羊扒......好好食呀!



Zoe食串燒食到"貢"嘅"樣, 好肉緊喎!



由於我地無預訂, 所以呢半隻燒乳豬要等成個幾鐘, 不過真係好正!











4 則留言:

  1. 我好鐘意食串燒 & 乳豬架

    回覆刪除
  2. mui媽, 呢間餐廳有露天位可以帶埋狗架, 下次同muimui去大尾篤行完之後黎呢度食飯就perfect啦!!!!

    回覆刪除
  3. 唉,muimui就係係大尾篤比人遺棄喇

    回覆刪除
  4. mui媽, 我記得呀! 上次去食飯, 去左果度間寵物店度行, 個女仔都係收養左一隻比人遺棄喺果度嘅金毛, 同佢傾開, 佢都知果次有人一次過遺棄左4隻金毛! mui mui而家有你照顧, 又靚囡又乖, 唔開心嘅嘢佢唔記得架啦! 金毛同lab都係咁, 你鬧完佢唔夠兩秒, 佢又搖晒尾過黎搵你, 佢地樂天嘅性格, 我地都要向佢地學習下!

    回覆刪除