2007年4月18日 星期三

Home made 燕麥潔齒餅



之前行超市買左包有機燕麥片,諗住自己整潔齒餅比朱古力奶食, 點知一直都好忙, 無左件事!  直到今晚CoCo爸出左trip, 電視又唔好睇, 我同朱古力奶你眼望我眼...... 咁我就諗起買左包燕麥片好耐, 搵返個recipe出黎, 就開始"阿媽整餅"啦!  近排d狗糧成日出事, 開始對commercial dog food無咩信心, 奈何我又無時間日日煮比佢地食, 唯有盡量比d健康d嘅嘢朱古力奶食啦, 其實佢地平時好少食零食, 每日都係一舊餅起兩舊餅止, 不過其實d餅用咩整, 點樣整, 真係唔知!  自己整, 起碼都知道用左咩材料, 同埋一定新鮮!  坊間有好多狗餅recipe, 我會揀d材料簡單嘅, 除左方便整之外, 愈簡單嘅recipe應該愈健康(起碼變數少d)!

Recipe轉貼自http://goldenretriever.hk/phpbb2/viewtopic.php?t=6287&highlight=%BC%E4%BE%A6%BB%E6

燕麥潔齒餅做法:

材料:

麵粉............3杯
燕麥片.........3杯
橄欖油........1湯匙
水...............適量

做法:

1.先把麵粉、燕麥片加水搓均勻(這餅乾是比較實,如太硬可加水)
2.再加橄欖油搓均勻
3.蓋布鬆弛10分鐘
4.把麵粉團分成小塊並壓扁
5.烤盤鋪上鋁箔紙(不需抹油)將小塊麵團排盤
6.把烤箱預熱至170-175度,烘烤25-30分鐘,熄火之後烤盤放在烤箱內 悶至烤箱冷卻,等餅乾完全涼後收藏在密封袋內。

 

由於係即興整餅, 所以無買骨骨形餅模, 屋企淨係得聖誕樹同心心餅模, 整出黎都幾靚呀!

  有30塊,
要搵個大d嘅存氣盒先裝得晒

 

D餅餅仲未食得, Milky一於"守株待兔", 瞓喺隔離慢慢等!

2 則留言:

  1. MuiMui︰朱古力奶,我媽咪都係親手整餅餅我食架 ,你可以叫媽咪加D藍莓、蕃薯、玉桂粉、狗食朱古力做餅餅,係別有一番風味呀

    回覆刪除
  2. yummy! yummy! 我e+都好少買零食比bbq佢地喇! 自己焗有益又方便!

    回覆刪除