2007年8月19日 星期日

朱古力奶老豆0既生日蛋糕

星期日係朱古力奶老豆生日, 於是我星期六晚就開爐整士多啤梨藍莓蛋糕, 第一次整, 希望起碼都似個蛋糕啦!

  我今次係睇一本教整甜品嘅書, 再modify左少少, 好彩整出黎d味道都唔差喎, 又唔會太甜, 不過係d cream搽得唔係好靚, 下次試下唔好用即食cream, 自己打嘅應該會好d!

士多啤梨藍莓蛋糕

材料:

雞蛋              3隻

砂糖              90g

低筋麵粉     90g

無鹽牛油      60g

即食忌廉      1 支

士多啤梨      適量

藍莓              適量

 

事前準備:

1.  模具(18cm直徑的圓形蛋糕模)塗少許牛油, 放入冰箱冷卻

2.  焗爐預熱170度

3.  牛油隔熱水溶解

 

做法:

1.  蛋和砂糖用攪蛋器混合, 隔熱水再打發起泡  (我用煎pan煲左少少水, 熄左火之後將個碗浸入d熱水度繼續攪)

2.  蛋漿變成溫暖之後就拿離熱水, 繼續將材料打到變白色企身 (呢個步驟唔懶得, 一定要比d耐性打到企身, 如果唔係個蛋糕唔會鬆起架!)

3.  低筋麵粉篩入2. 的容器內, 大致攪拌混合

4.  加入溶解的牛油, 大致攪拌混合

5.  倒入蛋糕模內, 用170度焗爐焗30分鐘

6.  焗完後將蛋糕模倒轉放涼, 完全冷卻後即可取出

7.  將蛋糕上下切開一半 (即上面一層下面一層)

8.  士多啤梨切粒, 加入忌廉拌混, 塗在下層蛋糕面上, 再將上層蛋糕放回

9.  最後用忌廉, 原粒士多啤梨, 及藍莓做裝飾

 

 

喺蛋糕中間加層cream同士多啤梨粒, 除左好食d之外, 個樣都靚d!


 

食完蛋糕, 仲有餘興節目......CoCo獻禮!!!!!!

8 則留言:

  1. 個蛋糕好靚呀! 我又想食呀! HAPPY BIRTHDAY TO LEO!

    回覆刪除
  2. 哈, thx all & 多謝媽咪!! by the way, 我冇諗過你整嘅o野食唔入得口喎....(薑汁奶就例外)

    回覆刪除
  3. Leo好幸福啊!有自家生日蛋糕食!

    回覆刪除
  4. cat, 我都好懷念你d茄汁意大利粉呀...

    回覆刪除
  5. coco爸生日快樂, 祝你地早日連生貴子

    回覆刪除
  6. 個cake好靚呀 ,朱古力奶爸生日快樂,祝你身體健康、心想事成、仔女聽話

    回覆刪除
  7. Milky ma, 我有野請教你~ kingki 剛剛驗到尿尿有crystal, 尋日既ph 係7, 而家我地食緊vet 糧; 我今日買左d ph test paper (combi 3a, 可以check protein, ascorbic acid, glucose 同ph)) 黎用kingki check 住, 當中ascorbic acid 個讀數超哂標, 去到最高既level (其餘protein 係neg, glucose 係neg, ph 係5-6 (我諗係食左vet糧所以好左); 我check 過ascorbic acid 即係vit c 果d, 我諗極都唔明點解會超標, 亦唔知有咩影響, 唔知關唔關kingki 食緊抗生素事, 你有冇呢方面經驗??? 另外, 我又同丁丁茶茶check 埋, 結果係, protein 係neg, ascorbic acid 係neg, glucose 係neg; 但丁丁既ph 係8, 茶茶係7!!!!!! 個讀數令我有d擔心!! 會唔會又係有bladder stone 呢??? 你點睇???????

    回覆刪除