2007年8月26日 星期日

我契女 - 珠女

星期日晚無落雨, 又唔係好熱, 所以就帶埋朱古力奶, 同埋我契仔一家, Zoe一家, 去左大尾篤食飯!  呢間嘢好好食架, d羊扒同意粉好正, 又可以比狗去, 真係一流!


繼我契仔-大埔喪波之後, 我又多左個契女啦!  佢之唔係就係波仔嘅細妹-珠女囉!!!!  佢係一隻奶茶色嘅toy poodle, 而家兩個月大, 好乖好嗲! 



至於我契仔波仔, 而家差唔多8個月大啦, 佢同CoCo一樣, 鬼咁死活潑, 好辛苦先捉到佢影張相架!



波仔同珠女, 一大一細, 好鬼可愛, 你地睇珠女個表情幾女仔!!!


2 則留言:

  1. 好似個毛公仔呀 ,祝珠女快高長大、身體健康

    回覆刪除
  2. 一手一隻, 豔福無邊wor....

    回覆刪除