2007年8月27日 星期一

朱古力奶嘅禮物-from契媽契爺

我地有契仔波仔同契女珠女, 朱古力奶梗係唔好執輸, 拿拿聲認埋波仔爸媽做契爺契媽先, 多d人錫, 無蝕底!

契媽去寵物展, 買左衫仔比朱古力奶, 好arm身好鬼型!  咁靚梗係要影相啦, 不過d相唔係好清楚, 原因係我要一隻手拎住零食, 一隻手拎相機, 仲要見到佢地個傻樣鬼咁無奈, 我又忍唔住笑, 所以張張都手震震!!!!!!!

 




7 則留言:

  1. 好型喎! 但coco手肘個"枕"好似好西利咁喎?

    回覆刪除
  2. Goldie, 係呀, 一到冬天個枕就無左架啦, 因為夏天佢唔肯瞓床, 我唯有間唔中同佢搽vaseline啦!!!!

    回覆刪除
  3. 佢兩個好似問緊...."阿媽...食得未呀?仲要等幾耐呀"

    回覆刪除
  4. 搽Vaseline 得既咩? odie個枕都好勁

    回覆刪除
  5. 搽左vaseline仲要按摩架! 效果...少少啦, 好過無, 因為我比床佢佢都唔肯瞓, 真係無計!

    回覆刪除
  6. 佢兩個d動作好一致呀.........

    回覆刪除
  7. 又英又靚喎,佢兩個個樣,好無奈呀

    回覆刪除